تاریخ انتشار: 1402/02/25 18:03
کد خبر: 6165

منهای ورزش|جاری باسیاست هیچ وقت این حرفو به جاریش نمیگه

بعد از ازدواج رفتار صحیح با اعضای خانواده همسر می تواند تاثیر زیادی در زندگی مشترکتان داشته باشد همچنین باید مراقب حرف هایی که با جاری خود می زنید باشید.
منهای ورزش|جاری باسیاست هیچ وقت این حرفو به جاریش نمیگه

منهای ورزش؛ ازدواج یکی از پیچیده‌ترین روابط محسوب شده و برای بسیاری از افراد مدیریت رابطه با خانواده همسر کار راحتی نیست. یکی از مهم ترین روابطی که از همان ابتدا پس از تشکیل زندگی مشترک باید به آن توجه نمود، نحوه برقراری ارتباط با جاری می باشد. بسیاری از دعواهای بین زوجین با بی‌توجهی به مسائل جزئی و همین روابط آغاز می شود.

از خانواده همسرتون غیبت نکنید

بدترین اشتباهی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند، غیبت کردن از خانواده همسر نزد جاری است. اگر حرف هایی که پشت خانواده همسرتان می زنید، روزی فاش شود، چیزی جز شرمندگی و ایجاد اختلافات جدید برای شما ندارد پس هرگز غیبت نکنید و بیاموزید که محتاط و خود دار باشید.

غیبت با جاری

نگو همسرم این عیب ها رو داره

یکی از سخنانی که همیشه باید یادتان باشد این است که در جمع و در مقابل دیگران از همسرتان بدگویی نکنید و عیب های او را عنوان نکنید اگر از رفتار همسرتان ناراحت هستید به جای گفتن عیب های او به دیگران در خفا با او صحبت کنید. دیگران نمی توانند کاری برای شما و از بین بردن عیب های همسرتان انجام دهند ولی ممکن است حرف های شما را به گوش همسر یا خانواده او برسانند و دلخوری های بزرگی را رقم بزنند.

روابط خصوصیت رو جار نزن

متأسفانه یکی از عادت هایی که برخی خانم ها دارند این است که در جمع و نزد جاریشان از رابطه خصوصی خود حرف می زنند. صحبت ها و روابط خصوصی شما تنها باید با همسرتان باشد پس هرگز از خلوت خود و همسرتان به دیگران چیزی نگویید.

نگو با همسرتان چه اختلافی دارید

هر زوجی ممکن است بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک‌شان به اختلافاتی بربخورند. جاری نمی تواند گزینه های مناسبی برای دردل باشد پس، هرگز با جاری خود درددل نکنید زیرا اگر او رازدار نباشد، با به وجود آمدن مشکل بین شما و او همه حرف هایتان به گوش خانواده همسر و دیگران می رساند.

حرف زدن با جاری

اختلافات با خانواده ات رو بازگو نکن

برخی خانم ها که به هر دلیلی با خانواده خود، پدر و مادر و خواهر و برادرشان مشکل دارند، بعد از ازدواج در نزد خانواده همسر از خانواده شان بدگویی کرده و تمامی مشکلات خود را بازگو می کنند اما این کار بسیار اشتباه است و بازگو کردن این اختلافات نزد دیگران ذهنیت آنها را نسبت به خانواده تان تحت تاثیر قرار داده و ممکن است سبب بی احترامی آنها به خانواده شما یا سرکوفت زدن به شما در آینده شود.

درآمد و بدهی همسرتون رو بازگو نکنید

از مشکلات مالی، درآمد همسر، میزان پس انداز و پولی که به دیگران قرض داده اید، نزد جاریتان صحبت نکنید زیرا این موارد جزء شخصی ترین موارد بوده و نیاز نیست دیگران از آن مطلع باشند. صحبت در مورد این موارد ممکن است، سبب گردد که آنها قضاوت نادرست داشته و خود را بالاتر از شما ببینند و یا شما را پر درآمد فرض کرده و توقعاشان از شما بالا رود و یا ممکن است نسبت به شما احساس ترحم داشته و یا حسادت کنند.

در مورد نظر همسرتان حرف نزنید

اگر همسرتان در مورد فردی از خانواده اش سخنی و نظری داده است، راز دار او باشید، شاید او با شما احساس راحتی داشته و یا به دلیل بروز احساسات ناخوشایند این سخن را عنوان کرده پس لزومی ندارد که شما نظرات او را نزد دیگران به خصوص جاری مطرح کنید.

نحوه برخورد با جاری

نکات نحوه برخورد با جاری

در رابطه با نحوه برخورد با جاری به نکات زیر توجه کنید:

  1. با جاری تان رابطه خوب و محترمانه ای ایجاد کنید.
  2. حد و مرزها را تعیین کرده و اجازه دخالت در زندگیتان ندهید.
  3. از بیان سخنان بیهوده بپرهیزید.
  4. از اینکه مدام در این فکر باشید که او چرا این گونه رفتار کرده است، خودداری کنید.
  5. در زمان ناراحتی آرامش خود را حفظ کنید و واکنش نشان ندهید.
  6. انرژی و تمرکز خود را روی مسائل کوچک نگذارید و روی اهداف و موفقیت‌های مثبت خود تمرکز کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qor84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین شیوه آرام کردن زن توسط شوهرش