تاریخ انتشار: 1402/02/26 14:00
کد خبر: 6114

لاغری با ماهی ممکنه، البته به این شرط

خوردن ماهی جزء رژیم غذایی است که برای لاغری بسیار توصیه شده است اما برای تاثیر آن بر کاهش وزن باید نکات بسیار مهمی در مصرف ماهی رعایت شود.
لاغری با ماهی ممکنه، البته به این شرط

ماهی؛ یک وعده غذایی بسیار خوشمزه است اما این که چقدر از آن را استفاده کنید و چگونه آن را بپزید، تفاوت زیادی را به وجود می‌ آورد. می توانید ماهی را به عنوان یک وعده غذایی سالم استفاده کنید و از آن به عنوان راهی برای کاهش وزن و لاغر شدن کمک بگیرید؛ اما نکاتی هستند که باید آن ها را رعایت کنید.

به اندازه کافی نخوردن

تقریباً اکثر کسانی که می خواهند لاغر شوند، می‌دانند که ماهی کمک کننده است اما هرگز از آن استفاده نمی کنند یا خیلی کم از آن می خورند. در صورتی که ماهی به خاطر پروتئینی که دارد؛ می‌ تواند یک وعده غذایی سالم باشد و نباید خیلی از آن دوری کنید. مصرف منظم ماهی اثرات مثبتی روی کاهش وزن و تنظیم عملکرد تیروئید و کاهش خطر سندرم متابولیک دارد و پروتئین موجود در آن شما را برای مدت زمان طولانی سیر نگه می دارد که راهکار خوبی برای لاغر شدن است.

تفت دادن داخل کره

شاید کره طعمِ ماهی را بهتر کند اما این که بخواهید هر غذای دریایی مانند ماهی را هم داخل کره تفت بدهید، باعث می شود که میزان کالری آن افزایش پیدا کند و پروسه کاهش وزن شما را مختل کند؛ پس بهتر است که این اشتباه را نکنید.

تفت دادن ماهی

سرخ کردن ماهی

ماهی سرخ کرده و برشته شده طعم بسیار عالی دارد اما اگر می خواهید وزن تان را کم کنید، باید ماهی را بخارپز کنید و آن را به صورت کبابی استفاده کنید، زیرا ماهی سرخ و برشته شده؛ روغن زیادی می‌ برد که قطعاً راهکار خوبی برای کاهش وزن نیست.

نگرانی در مورد چربی ماهی

چربی ماه؛ی حاوی امگا 3 است و با چربی های دیگر متفاوت خواهد بود و فواید زیادی برای بدن دارد؛ حتی بدن به آن نیازمند است‌. پس نباید بابت چربی ماهی نگران باشید، زیرا باعث اضافه وزن نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkgo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای لاغری، بعد ساعت 6 عصر اینارو نخور