تاریخ انتشار: 1402/03/04 08:00
کد خبر: 5675

شخصیت شناسی موسیقی؛ خودتو بهتر بشناس

موسیقی نقش مهمی در زندگی مردم دارد و سلیقه موسیقی هر شخص با دیگری فرق میکند، جالب است بدانید شما میتوانید با استفاده از این اطلاعات شخصیت طرف مقابل را بشناسید.
شخصیت شناسی موسیقی؛ خودتو بهتر بشناس

موسیقی نقش مهمی در زندگی مردمِ سراسر جهان دارد و هنوز بسیاری از افراد نمی‌ دانند که می توان از طریق سلیقه موسیقیایی به شخصیت آن ها پی برد.

موسیقی پاپ

طرفداران موسیقی پاپ افراد برونگرا و صادقی هستند و طبق اصول و قواعد پیش می روند. کسانی که عاشق موسیقی پاپ می باشند؛ افراد سخت کوشی بوده و اعتماد و عزت نفس بالایی هم دارند. از طرفی اغلب از قدرت خلاقیت خود استفاده نکرده و خودشان را به سختی و دردسر نمی اندازند.

موسیقی

موسیقی رپ و هیپ هاپ

برخلاف تصور عموم که طرفدار های رپ، افراد خشن یا پرخاشگری هستند، محققان در واقع چنین ارتباطی را پیدا نکرده اند؛ اتفاقا طرفداران موسیقی رپ عزت نفس بالایی هم دارند و معمولا برون گرا هستند و اهل خوش گذرانی می باشند.

موسیقی وطنی

طرفداران موسیقی وطنی معمولا افراد سخت کوش، پیرو سنت و برون گرا هستند. آن ها معمولاً به سمتی حرکت می ‌کنند که از لحاظ احساسی ثبات پیدا کنند و این موضوع برای شان خیلی اهمیت دارد. افراد با دقت و محافظه کاری هستند و در اکثرِ مواقع هم بی گدار به آب نمی زنند.

موسیقی هِوی متال یا راک

شاید موسیقی راک نشان دهنده پرخاشگری باشد؛ اما محققان به این نتیجه رسیده اند کسانی که این نوع موسیقی ها را می پسندند، معمولاً شخصیت آرامی دارند و ساکت هستند. آن ها تمایل دارند که خلاقیت خود را به کار بگیرند و اغلب درونگرا می‌ باشند و گاها ممکن است از کمبود اعتماد به نفس هم رنج ببرند.

موسیقی متال

موسیقی مستقل یا موسیقی ایندی

موسیقی مستقل به آثاری موسیقایی گفته می‌ شود که مستقل از ناشران و تهیه‌ کنندگان مطرح و بزرگ موسیقی ساخته و منتشر می‌ شوند.

طرفداران این ژانر از موسیقی افراد درونگرا، خلاق و فرهیخته ای هستند. اهل سخت کوشی و تلاش زیاد نمی باشند. آن ها شاید خیلی افراد مهربانی هم نباشند. مجهول بودن، کمی عصبانیت و اعتماد به نفس پایین نیز جزء ویژگی های شخصیتی آن ها است.

موسیقی کلاسیک

افرادی که سبکِ موسیقی کلاسیک را دوست دارند، معمولاً افراد درونگرایی هستند؛ اما به خودشان سخت نمی‌ گیرند و جهان اطراف را خیلی آسان می بینند. آن ها افراد خلاقی می باشند و از اعتماد به نفس خود احساس رضایت دارند.

موسیقی سول، بلوز و جاز

افرادی که چنین سبک از موسیقی هایی را دوست دارند، افراد برون گرایی هستند، اعتماد به نفس آن ها خیلی بالا است. خلاقیت و هوش بالایی دارند و زندگی را برای خودشان سخت نمی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bpm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: کیفیت های مولر را رونالدو و زلاتان هم ندارند

شاگردان ابراهیمیان امیدوار کننده ظاهر شدند
برتری خفیف ماشین سازان برابر مبل محتشم;