تاریخ انتشار: 1402/03/11 20:00
کد خبر: 5175

اونا که چندتا کارو با هم انجام میدن، فورا بخونن

اگر شما هم جزء افرادی هستید که چند کار را همزمان با هم انجام می‌دهید باید بدانید که نکته قابل توجه و مهمی در این مورد وجود دارد که همیشه نادیده گرفته میشود.
اونا که چندتا کارو با هم انجام میدن، فورا بخونن

محافظت از مغز و سیستم عصبی در زندگی اهمیت بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید بعضی از نکات هستند که هرگز آن ها را در نظر نمی گیرید؛ اما می‌ توانند به مغزتان آسیب وارد کنند که باید آن ها را بشناسید تا از ایجاد مشکل جلوگیری کنید.

انجام بیش از یک کار به طور همزمان؛ روی حافظه اثر گذار است

انجام چند کار به طور هم‌زمان باعث می شود که از لحاظ جسمی و فیزیکی به هم بریزید‌. مشکلاتی مربوط به توجه، تمرکز و پاسخگویی به شرایط را در شما به وجود بیاورد و باعث شود که نتوانید هیچ کدام از کار ها را با کیفیت بالا به انجام برسانید؛ حتی در انجام کارهای ساده ای مانند مسواک زدن هم نباید هیچ کار دیگری انجام دهید و باید تمرکزتان فقط روی مسواک زدن باشد.

این که شما دندان تان را مسواک می‌ زنید یا ناخن هایتان را کوتاه می کنید یا مو های سرتان را شانه می کنید و همزمان داخل شبکه های اجتماعی هم هستید، یعنی چند کار را به طور همزمان انجام داده اید. انجام این کار از لحاظ ذهنی شما را به هم می ریزد و زندگی را برای تان سخت خواهد کرد.

مسواک زدن

موقع مسواک زدن کار دیگری انجام ندهید

بهداشت دهان و دندان نیاز به توجه کامل دارد، علاوه بر این که باید دقت کنید و چند کار را به طور همزمان انجام ندهید، از طرفی باید حواس تان را جمع کنید که روتین بهداشتی خوبی را رعایت کنید تا سلامت ذهنی تان به هم نریزد. بهداشت دهان و دندان آنقدر اهمیت دارد که باید آن را با توجه و تمرکز کامل به انجام برسانید تا هم به دندان‌ ها و هم به ذهن تان آسیب وارد نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rwn2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل درد بدن بعد از خوب نخوابیدن چیست ؟