تاریخ انتشار: 1402/03/13 15:00
کد خبر: 5099

درمان هر نوع سر درد با یه تکنیک آسون و ارزون

سردرد یک مشکل همه گیر است که افراد در سنین مختلف با آن درگیر هستند. تکنیک های ساده و بسیار مؤثر کمک میکنند که هر نوع سردردی را درمان کنید.
درمان هر نوع سر درد با یه تکنیک آسون و ارزون

سر درد یک مشکل رایج است و اکثر افراد در برهه ‌ای از زندگی آن را تجربه می‌ کنند. در این میان خیلی از افراد هم نمی دانند که چگونه باید با آن رفتار کنند تا تحملش راحت تر باشد. سر درد های تنشیِ ناراحت‌کننده و درد در نواحی مختلف سر ممکن است روحیه افراد را به هم بریزد و حتی در شرایط کار یا زندگی اجتماعی آن ها‌، مشکلاتی را به وجود بیاورد.

البته در مطالب پرتعداد قبلی به‌خصوص در مطلب " بهترین و سریعترین درمان های خانگی انواع سردرد " به درمان های عالی و تایید شده این مشکل پرداختیم که شما با یک کلیک روی عنوان " درمان سردرد بدون قرص و دوا "میتوانید نسخه های موجود در آن را مشاهده کنید. علاوه بر تمام آنچه گفته ایم، چند ترفند و تکنیک ساده وجود دارد که شامل موارد زیر است:

قسمت هایی از گوش را فشار دهید

نقاط بسیاری در گوش ما هستند که با بخش های دیگر بدنمان مرتبط اند. با وارد کردن فشار روی نقاط مشخص شده در پشت لاله گوش سر درد و نقطه ای در بالای مرکز گوش، فشار عصبی ناشی از میگرن برطرف می شود.

مالیدن گوش

از غذاهای دودی اجتناب کنید

شاید غذا های دودی خیلی خوشبو و خوشمزه باشند؛ اما اگر از سر درد رنج می برید، از این غذا ها استفاده نکنید، زیرا سرشار از هیستامین هستند که یک ماده شیمیایی است و به طور طبیعی در بدن یافت می شود و اگر زیاد از حد باشد، سر درد را تحریک می کند.

از کمپرس سرد استفاده کنید

اگر سردردتان خیلی شدید است و وقتی که از خواب بیدار می شوید، برای تان اتفاق می‌ افتد، می توانید از کمپرس سرد یا فریز شده روی گردن یا سر استفاده کنید که باعث بهبود علائم ناراحت‌کننده می شود، زیرا رگ های خونی را فشرده کرده و التهابات را کاهش می دهد.

کمی قهوه بنوشید

بسیاری از کسانی که عاشق قهوه هستند، می‌دانند که یک فنجان قهوه به شدت سر درد را کم می کند و باعث می شود که شما در طول روز وضعیت بهتری داشته باشید.

نوشیدن قهوه

تمرینات ورزشی درست را انتخاب کنید

سعی کنید که فعالیت بدنی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید که یکی از بهترین راهکار ها برای افزایش سلامت بدن می باشد. اگر سر درد دارید، بهتر است از ورزش هایی کمک بگیرید که نیاز به تمرکز دارند. ورزش هایی مانند کار با وزنه در بهبود سر درد مؤثر نیست؛ اما ورزشی مانند یوگا به شدت حال تان را خوب خواهد کرد.

کش موی سرتان را باز کنید

اگر مو های خود را سفت بسته ‌اید، بدانید که این مسئله می‌ تواند عاملی برای تحریک سر درد باشد؛ بنابراین بهتر است که موی سر خود را باز کرده و آن را آزاد و رها نگه دارید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rpm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رفع خروپوف , درمان سریع خروپوف و بیخوابی در 3 دقیقه