//
کدخبر: ۳۴۲۴۵ //
پرسپولیس لیگ هفدهم اینگونه تکمیل شد

پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

، پرسپولیس با جذب چهار بازیکن در نقل و انتقالات ابتدای فصل به کار خود در جذب ستاره ها خاتمه داد و اکنون به دنبال مهیا کردن شرایط برای آغاز فصل جدید و برنامه آماده سازی تیم است. علیرغم شایعات چند روز اخیر در خصوص جذب بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، سعد ناطق و ... پرسپولیس به کار خود در نقل و انتقالات  پیش فصل لیگ هفدهم تقریبا خاتمه داده است و اکنون در فاز جدید این اتفاق به سراغ بازیکنان زیر 23 سال مدنظر خود خواهد رفت.

 

این تیم سرخپوش تهرانی که بعد از پایان فصل و کسب عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم موفق شده شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی و شایان مصلح را به خدمت بگیرد ،اکنون در لیست فعلی خود جایی برای بازیکن بزرگسال در اختیار ندارد و این مساله به منزله پایان فعالیت آنها در جذب ستار هها محسوب می شود.

پرسپولیس اکنون در تمام پست های خود بازیکنان شاخصی دارد که می تواند در طول فصل نیازهای این تیم را برطرف کند. حضور بیرانوند و بوژیدار درون دروازه، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، سیدجال حسینی، حسین ماهینی، شایان مصلح، محمد انصاری و محسن ربیع خواه در خط دفاعی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی در خط میانی و در نهایت در خط حمله خود با مهدی طارمی، گادوین منشا و علی علیپور ترکیب نسبتا کاملی را به خود اختصاص داده است. امیدواری نسبت به تمدید قرارداد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان