//
کدخبر: ۴۰۷۶۵ //

جزییات بازداشت عوامل یک باند بزرگ کلاهبرداری در فوتبال ایران/با وعده ترانسفر، میلیاردها تومان به جیب زدند!

چندی پیش خبری درباره بازداشت عده ای از فعالان فوتبال منتشر شد.

 جزییات بازداشت عوامل یک باند بزرگ کلاهبرداری در فوتبال ایران/با وعده ترانسفر، میلیاردها تومان به جیب زدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 با اینکه چند هفته پیش خبر بازداشت تنی چند از فعالان فوتبال به صورت محدودی منتشر شد اما جزییات پرونده به صورت دقیق مشخص نشده بود.

در هر حال پیگیریهای سایت نود نشان داد که یک باند متشکل از برخی فعالان فوتبال در رده های مختلف در پی کلاهبرداری از بازیکنان و خانواده هایشان، بازیکنان رده سنی پایه را با وعده های واهی و گرفتن مبالغ بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به کشورهای آذربایجان، ارمنستان و تایلند انتقال می داده اند و در بدترین شرایط آنها را نگاه می داشته اند.

آنها با این وعده که بازیکنان را ترانسفر می کنند و پول خوبی نصیب بازیکنان و خانواده ها می شوند مبالغی را از آنها دریافت می کرده اند و پس از اینکه بازیکنان را برای تست دادن به برخی باشگاهها در این سه کشور می بردند پاسپورت بازیکنان را می گرفتند و در نهایت پس از رد شدن آنها در تست، با هماهنگی که با باشگاههای خارجی داشتند، بدون پاسخ مشخص به بازیکنان، آنها را در مکانهایی شبیه به مسافرخانه ها و خوابگاههایی در حد دخمه نگاه می داشته اند.

این در حالی است که قبل از گرفتن پول به بازیکنان و خانواده ها اعلام می شده که آنها به هتل های سه و چهار ستاره برده می شوند و بازیکنان در بهترین وضعیت اسکان داده می شوند. دیگر وعده هایی که به بازیکنان علاوه بر لژیونر شدن، حضور در تیم های پرطرفدار ایران و تیم های ملی در رده های مختلف سنی هم بوده است. ظاهرا با این وعده ها میلیاردها تومان هم به جیب زده بودند.

آنطور که خبر رسیده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این ماجرا پیگیریهای خوبی داشته و توانسته به نهادهای بالادستی آدرسهای خوبی بدهد و با همکاری نهادهای نظارتی و کمیته اخلاق عوامل این باند بازداشت شده اند. باید دید چه زمانی جزییات بیشتری از این ماجرای تکان دهنده رسانه ای می شود.

 اطلاعات دیگری هم در این باره دارد اما به دلیل نبود اسناد معتبر و همچنین عدم اطمینان از صحت برخی اطلاعات مربوط به فعالان فوتبال بازداشت شده، اقدام به انتشار اخبار در این حوزه نخواهد کرد و امیدوار است تا فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق در صورت صلاحدید در این باره اظهار نظر کنند.

 

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان