تاریخ انتشار: 1396/08/14 11:15
کد خبر: 175114

حضور نادال در فینال تور لندن در هاله‌ای از ابهام

مرد شماره یک تنیس جهان از حضور در مسابقه‌اش برابر فیلیپ کراینوویچ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های مسترز پاریس انصراف داد و دلیل آن را عدم برخورداری از آمادگی جسمانی لازم برای شرکت در مراحل باقیمانده تا پایان این مسابقات دانست.
 حضور نادال در فینال تور لندن در هاله‌ای از ابهام

 از قرار معلوم مشکل همیشگی نادال، مصدومیت زانو، بار دیگر برای او دردسرهایی ایجاد کرده طوری که نمی‌داند به مسابقات فینال تور ATP در لندن که ماه جاری برگزار می‌شود، خواهد رسید یا نه.

نادال به دلیل همین ناآمادگی جسمانی ترجیح داده از مسترز پاریس کنار بکشد. او در یک کنفرانس خبری پیش از مسابقه‌ برابر حریف صرب خود گفت که از ناحیه زانوی راست احساس ناراحتی می‌کند اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به اوج آمادگی جهت شرکت در فینال تور ATP انجام خواهد داد؛ تورنمنتی که از تاریخ 12 نوامبر (21 آبان) به مدت هفت روز برگزار می‌شود و پیش از این، غیبت چند تنیسور طراز اول مانند اندی ماری، نواک جوکوویچ، استانیسلاس واورینکا و کی نیشیکوری در آن قطعی شده است.

نادال که در دوران بازیگری‌اش بارها از ناحیه زانو و مچ آسیب دیده است، در حالی از شرکت در مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس انصراف داد که بازی دور قبل خود برابر پابلو کوئواس را با زانوی بانداژ شده برد. نادال 31 ساله در طول سال جاری بارها درگیر مصدومیت بوده با وجود این موفق به فتح دو گرند اسلم و تصاحب صدر رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان شده است. او همچنین با پیروزی‌اش در بازی روز چهارشنبه خود برابر هیئون چونگ به مسن‌ترین تنیسوری تبدیل شد که فصل را در جایگاه نخست رده بندی برترین تنیسورهای دنیا به پایان می‌رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8z7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره گران قیمت پاری ‌سن‌ ژرمن مصدوم شد!

دوری دو هفته ای هافبک دفاعی نساجی از میادین
اختصاصی| فرهنگ جایگزین کریمی شد؛