تاریخ انتشار: 1396/08/18 11:50
کد خبر: 174524

نیاز به تغییر در تیم ملی شمشیربازی از نگاه پیمان فخری

سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: مسابقات اخیر به ما نشان داد که باید تجدیدنظری در ترکیب تیم برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.
 نیاز به تغییر در تیم ملی شمشیربازی از نگاه پیمان فخری

تیم ملی شمشیربازی ایران که در سال های اخیر توانسته پیشرفت خوبی در سطح جهان داشته باشد، در جام جهانی الجزایر به عنوان چهارمی رسید.این اولین دوره جام جهانی در فصل جدید محسوب می شد و از این پس پیمان فخری و شاگردانش باید در دوره های بعدی هم شرکت کنند.

با وجود صعود ایران به جمع ۴ تیم برتر دنیا، سرمربی تیم ملی از عملکرد برخی از شاگردانش راضی نیست. پیمان فخری اظهار داشت:

نمی خواهم از کسی اسم بیاورم چون به خود ملی پوشانی که عملکرد ضعیفی داشتند، این موضوع را انتقال دادم. البته من چون معلم هستم، این اخطارها را می دهم تا باعث شود شاگردانم پیشرفت کنند. با این حال مسابقات اخیر به ما نشان داد که باید تجدیدنظری در ترکیب تیم برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم. فکر و ذکر من روی المپیک توکیو است و باید نوگرایی در ترکیب تیم داشته باشیم تا به مدال برسیم.

پیمان فخری افزود:

در بخش تیمی در مجموع خوب بودیم و روسیه را که قهرمان جهان بوده، شکست دادیم. جا داشت بهتر از این شویم؛ اما مقابل آلمان با وجود اینکه بازی را جلو بودیم، واگذار کردیم. در دیدار رده بندی هم با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ باختیم که خیلی نزدیک بود. این روند را ادامه می دهیم و مسابقات تازه آغاز شده است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی تصریح کرد:

در شمشیربازی هیچ وقت نمی توانید پیش بینی کنید که کدام تیم اول یا دوم می شود. آلمان با رنکینگ نهم دنیا آمد و قهرمان شد. کره جنوبی که قدرت بلامنازع جهان است، در این دوره هفتم شد. شما نگاه کنید کشورهایی مثل فرانسه، روسیه، رومانی و آمریکا در رنکینگ پشت سر ما هستند و باید با آنها هم بجنگیم تا جایگاه چهارمی خود را حفظ کنیم.

پیمان فخری در پایان درباره عملکرد شمشیربازان در بخش انفرادی گفت:

در بخش انفرادی کار سخت تر است. از بدشانسی ما هم مسابقه پاکدامن و عابدینی همزمان شد. من مجبور بودم برای مسابقه عابدینی با حریف رومانیایی حاضر شوم که شکست خورد. پاکدامن هم با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ به حریف فرانسوی باخت. البته او در مجموع عملکرد فوق العاده ای داشت و در بخش تیمی به ما کمک زیادی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xvnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقرزاده عضو هیات رییسه باقی ماند
ایرانی‌ها دست پر در انتخابات کنفدراسیون شمشیربازی آسیا؛