تاریخ انتشار: 1396/10/25 00:20
دختر شایسته ایرانی قهرمان تنیس شد
کد خبر: 164747

مشکات الزهرا صفی، قهرمان تنیس سطح دو دختران آسیا شد

پرونده هفته نخست رقابتهای سطح دو آسیا با قهرمانی تنیسور کشورمان بسته شد.
مشکات الزهرا صفی، قهرمان تنیس سطح دو دختران آسیا شد

هفته نخست رقابت های سطح دو آسیا دختران با قهرمانی تنیسور کشورمان با عبور از سد حریفی از لبنان  بسته شد.

مشکات الزهرا صفی با عبور از  سد حریفان به فینال این مسابقات راه یافت و در بازی نهایی به مصاف ماریابردی از لبنان رفت و در حالی که در ست اول توانسته بود نتیجه بازی را با حساب 6 بر 3 به سود خود به پایان برساند و در ست دوم نیز 3 بر 0 از حریف لبنانی خود پیش بیفتد، با انصراف حریف از ادامه مسابقه روبرو گردید تا در اولین هفته به مقام قهرمانی دست یابد.

 در بخش پسران نیز ، تایم عزمه از سوریه صاحب عنوان قهرمانی شد ، نماینده ویتنام در جایگاه دوم ایستاد ،  فدی بیدان از لبنان سوم شد، یونس طلاور از ایران با نتیجه 2 بر صفر حریف حریف پاکستاتی خود را مغلوب کرد و در رتبه نهم ایستاد و آریو جوادی نیز با با همین نتیجه تنیسور بنگلادشی را برد و در رده نوزدهم قرار گرفت.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش،یونان،برونئی،کامبوج،کره جنوبی،قرقیزستان،لائوس،ماکائو،مالدیو،مغولستان،میانمار،پاکستان،سنگاپور،ترکمنستان،تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح دو آسیا در رده سنی زیر۱۴سال شرکت می کنند.

 

مشکات الزهرا صفی- تنیس- فرتاک ورزشی- مجتبی قادری

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.

 سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی ( مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه ) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.

خبرنگار: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzgqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نمایش جسورانه بادران در برابر پرسپولیس/ شاگردان ربیعی آبروداری کردند