تاریخ انتشار: 1396/11/25 23:16
با کسب مقام سوم در لیگ دسته اول
کد خبر: 159977

اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال رسید

تیم هندبال اسلام آباد غرب با برتری در بازی رده بندی و کسب عنوان سوم، جواز حضور در لیگ برتر هندبال را کسب کرد.
اسلام آبادغرب به لیگ برتر هندبال رسید

تیم اسلام آباد غرب به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول کشور شرکت کرد و پس از درخشش در این رقابت ها و با برتری در بازی رده بندی و کسب عنوان سوم، جواز حضور در لیگ برتر هندبال را کسب کرد تا از سال 84 تا کنون برای اولین بار نماینده ای از استان کرمانشاه در لیگ برتر حاضر باشد.

رضا منصوری، سرپرست تیم هیئت هندبال اسلام آباد غرب در این باره گفت: این تیم از مهرماه سال 96 تمرینات خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور آغاز کرد. در همین راستا هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم به همراه دیگر اعضای کادر تیم ، با دعوت از بازیکنان بومی و غیر بومی چندین اردو جهت آماده سازی تیم برگزار کردند.

منصوری ادامه داد: در مرحله مقدماتی با تیم های آلومینیوم اراک، پدافند قرچک ورامین و ایرانیان تهران هم گروه شد و توانست به عنوان تیم اول گروه به دور بعدی راه پیدا کند.

وی ادامه داد: مرحله نهایی در مرودشت استان شیراز از 19 بهمن با حضور هشت تیم ادامه یافت. تیم ما در این دوره با قصر نشاط بهبهان، مرودشت و پیشگامان یزد هم گروه شد. این نیم با پیروزی در هر سه دیدار به جمه چهار تیم برتر رسید.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل نجف آباد اصفهان از رسیدن به فینال باز ماند. تیم اسلام آباد در مرحله رده بندی با برتری مقابل بهبهان به عنوان تیم سوم جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را به دست آورد.

منصوری گفت: این افتخار حاصل تلاش افرادی است که دست در دست هم برای رسیدن به این مهم هم گام شده اند. حامد رضایی رئیس هیئت هندبال اسلام آباد، سجاد اعظم مدیر عامل باشگاه، غلامحسین جعفری مدیر کمیته اقتصادی باشگاه، هوشنگ کاکلوند سرمربی، منصور شکوری نیا مربی و داریوش ذوالفقاری به عنوان مدیر فنی، اعضای کادر مدیریتی تیم را تشکیل می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9gkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت عجیب تماشاگران در لیگ برتر هندبال سوژه شد


سفارش سه جام قهرمانی برای سه شهر
نقطه اوج و هیجان در روز پایانی لیگ برتر هندبال