تاریخ انتشار: 1397/04/02 11:09
کد خبر: 142344

تیراندازان برتر مشخص و معرفی شدند!

مرحله سوم رقابت های آزاد تیراندازی برگزار و در پایان نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
تیراندازان برتر مشخص و معرفی شدند!

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سومین مرحله از مسابقات تیراندازی در رشته های تفنگ و اهداف پروازی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در این فدراسیون از نزدیک روند فعالیت قهرمانان تیراندازی را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار که علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و مسئولان این فدراسیون نیز حضور داشتند، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از بخش های مختلف فدراسیون تیراندازی بازدید و در جریان برنامه ها و رویدادهای فدراسیون قرار گرفت.

فرامرزیان در این بازدید با اشاره به برنامه های متعدد و رویدادهای پرشمار تیراندازی گفت: امیدوارم تلاش های صورت گرفته و فعالیت های شبانه روزی علی دادگر و تیم کاری وی با موفقیت همراه باشد و تیراندازی نیز بتواند سهم ارزنده ای در موفقیت های ورزش ایران داشته باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان همچنین اشاره ای به بازیهای آسیایی جاکارتا داشت و گفت: این بازیها برای ورزش ایران مهم و قابل اهمیت است و جا دارد همه برای سربلندی ایران تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دهند. قهرمانان تیراندازی نیز بارها این شایستگی را به اثبات رسانده اند و این بار نیز امیدوارم شاهد روی سکو رفتن همه قهرمانان ورزش ایران و جامعه تیراندازی باشیم.

فرامرزیان در بخشی از بازدید خود از فدراسیون تیراندازی با حضور در مرحله سوم مسابقات آزاد تیراندازی ضمن تماشای رقابت ورزشکاران، مدال و احکام نفرات برتر این رقابت ها را به قهرمانان کشورمان اهدا کرد.

در رشته تراپ بانوان، شیوا فرح پور ، سپیده سیرانی و الهه مقصودی هر سه از تهران به ترتیب به مقام های اول تا سوم رضایت دادند و در رشته تراپ سطح B آقایان نیز، بابک فردوسی از کرمان، بامشاد رضایتمند از اصفهان و مرتضی مزینانی از گلستان و در تراپ سطح A آقایان، محمد حسین پرورش نیا از اصفهان، علیرضا عسگری و مسعود عزیزیان هر دو از تهران به ترتیب به عناوین اول تا سوم بسنده کردند.

در رشته تفنگ نوجوانان و جوانان روژان جلالیان از تهران در جایگاه اول ایستاد و مریم سلیمی از کرمانشاه و سوگل باقری از تهران دوم و سوم شدند. در رده سنی بزرگسالان نیز حسنا توتون چی و مریم زابلی زاده هر دو از تهران و نوشین شهبازی فرد از بوشهر به ترتیب به عناوین اول تا سوم رضایت دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmjk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه انتصاب جدید در باشگاه مس کرمان

 دادگر: حضور و فعالیت ویگانو در ایران یک فرصت طلایی است
هدف ما کسب مدال بازی های آسیایی است؛