تاریخ انتشار: 1397/04/31 13:30
کد خبر: 137695

پاکدامن از صعود به جمع هشت سابریست برتر مسابقات جهانی بازماند

علی پاکدامن با قبول شکست مقابل شمشیربازی از کره جنوبی از صعود به جمع هشت سابریست برتر مسابقات جهانی بازماند.
پاکدامن از صعود به جمع هشت سابریست برتر مسابقات جهانی بازماند

در ادامه روز دوم از رقابت‌های شمشیربازی اسلحه سابر قهرمانی جهان که به میزبانی ووژی چین در حال برگزاری است هر سه سابریست ایران با قبول شکست برابر رقبا از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

علی پاکدامن که همواره شانس اول شمشیربازی ایران در تورنمنت های اخیر بوده در اولین دیدارش برابر چونگ لام از هنگ کنگ با نتیجه 15 بر 13 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد. پاکدامن در این مرحله رو در روی یاگودکا قرار گرفت و ضمن پیروزی 15 بر 12 برابر این حریف اوکراینی انتقام شکست عابدینی را نیز گرفت و به جمع 16 سابریست برتر جهان راه یافت.

پاکدامن در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کیم جون هو از کره جنوبی رفت و با وجود ارائه نمایشی قابل قبول با نتیجه نزدیک 15 بر 14 شکست خورد تا با حذفش دست سابریست های ایران از کسب مدال کوتاه بماند.

فرزاد باهر که نخستین سابریست ایران در دور اصلی بود در همان دیدار نخست برابر ینگویان از چین با نتیجه 15 بر 9 شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در جایگاهی بهتر از چهلم قرار نگرفت.

مجتبی عابدینی هم به سرنوشت باهر دچار شد و در همان دیدار اول برابر آندری یاگودکا از اوکراین با نتیجه نزدیک 15 و 14 شکست خورد تا حذف تلخی از قهرمانی جهان داشته باشد و در پایان در رده سی و چهارم ایستاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5n9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیشه عمر کره جنوبی در دستان شاگردان کی روش / ازبکستان چشم انتظار نتیجه ملی پوشان ایران