تاریخ انتشار: 1397/05/23 12:51
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست با انجمن ورزشی‌نویسان:
کد خبر: 134549

ورزش نقش بسزایی بر سلامت جسم و روان دارد

ورزش نقش بسزایی بر سلامت جسم و روان دارد

 نشست تخصصی انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه با حضور حجت‌السلام والمسلیمن رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان کرمانشاه، دکتر پریسا محمدی معاونت فرهنگی و ارشاد اسلامی، سیدعباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران – شعبه کرمانشاه و سایر اعضای این انجمن در دفتر مدیرکل آن اداره تشکیل شد.

13

حجت‌السلام‌والمسلیمن رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست گفت: استان کرمانشاه با تأسیس این انجمن یک اقدام حرفه‌ای و فرهنگی انجام داده است.

او افزود:رمز موفقیت و ماندگاری هر کشور پیشرفته‌ای هنر و ورزش است که در بین هنرها نیز هنر موسیقیایی بیشترین تأثیر‌ را دارد و همواره این دو مقبوله هنر موسیقی و ورزش از پرطرفدارترین، پر مخاطب‌ترین و تأثیرگذارترین‌ها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ورزش چون مستقیم نقش بر سلامت جسم و روان دارد و از طرفی هم هیجان زیادی ایجاد می‌کند در دنیاطرفدران زیادی دارد اما سایر هنرها برای مثال خوشنویسی همانند موسیقی از طرف مردم استقبال نمی‌شود.

جعفری ادامه داد: ورزش و هنر دو مقوله پرطرفدار و با ارزش‌اند که مهم و تأثیر گذارند و هر سیستمی بتواند ارتباط خوبی با این دو مقوله ورزش و هنر برقرار نماید، مقبولیت و ماندگاریش بیشتر خواهد شد.

او افزود: این انجمن ورزشی‌نویسان از دو حیث موردتوجه است یکی ازلحاظ ماهیت فرهنگی - رسانه‌ای و دیگری از لحاظ ماهیت ورزشی.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بنیان این انجمن ورزشی ریشه‌ای انسانی و عاطفی دارد و می‌تواند در پیشرفت ورزش و ارتقاء روحیه ورزشکاران نقش بسزایی داشته باشد.

جعفری ادامه داد: هرچند انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه تنها انجمن تخصصی ورزشی می‌باشد که فعالیت آن بیشتر در راستای وزارت ورزش و جوانان می‌باشد، اما با توجه به ماهیت فرهنگی و رسانه‌ای خود به نوعی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط پیدا می‌کند.

او افزود: هر دو  موضوع بالا در یک جریان تحت عنوان تشکیلاتی خدماتی و اجتماعی می‌تواند در راستای اهداف  این اداره هم تأثیر داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی‌نویسان می‌تواند شروع خوبی برای معرفی، حمایت و رسمیت دادن به این تشکل صنفی باشد همین نمایشگاه در راستای حمایت و نشست تخصصی وکارگاهی و آموزش تخصصی خبرنگاران می‌توانید برگزار نماید.

خبرنگار: سمانه امیری

عکاس: بنفشه صالحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3697vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وقتی عادل «نماینده ایران» را فراموش کرد