تاریخ انتشار: 1397/06/15 09:26
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
کد خبر: 131488

فضا و امکانات برای کار و فعالیت مهیاست

نشست هیأت رئیسه و اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- شعبه کرمانشاه با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکیل شد.
فضا و امکانات برای کار و فعالیت مهیاست

نشست هیأت رئیسه و اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران -شعبه کرمانشاه با صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ابراهیم شفعی‌نیا رئیس حراست، وحید خسروی مشاور مدیرکل و بهمن اختیاری مسئولین روابط عمومی این اداره در محل دفتر مدیریت  اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

photo_۲۲ (15)

 سیدعباس کشمیری رئیس هیأت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران -شعبه کرمانشاه در ابتدای این نشست به معرفی کوتاهی از ماهیت، اهداف و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این  انجمن پرداخت و در بیان سابقه کاری این انجمن گفت: خوشحالم که اعضای این انجمن امروز با پانزدهمین مدیر اداره کل ورزش و جوانان نشست برگزار می‌کنند.

او افزود: انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه در راستای اهداف خود همواره به دنبال تعامل و همکاری است و در طول دوران فعالیت خود همواره این مهم را ثابت کرده است و از این روست که امروز با اعضای خود در این اداره حضور پیدا کرده است.

photo_۲۲ (20)

محسن عباسی‌فرد عضو فدراسیون جهانی روزنامه‌نگاران(IFJ) و عضو هیأت رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران -شعبه کرمانشاه نیز گفت: انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه می‌تواند به عنوان بازویی توانمند در عرصه های گوناگونی همچون ورزش، سلامت و اقتصاد در ورزش با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همراه شود و این اداره را در اهداف مشترکشان یاری نماید که البته این امر مستلزم ارتباطی دو سویه است.

او افزود: انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با فعالیت‌هایش در عرصه‌های مختلف توانسته به عنوان یکی از  برترین انجمن‌ها شناخته شود.

محسن عباسی‌فرد عضو فدراسیون بین‌المللی(IFJ) در مورد سابقه فعالیت این انجمن در استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه اولین شعبه‌ی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در میان سایر استان‌های کشور در ایران بوده که همه این‌ها به لطف بزرگانی چون عطاءاله بهمنش و عزیزانی از دست می‌باشد.

photo_۲۲ (21)

سپس صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن خوشامدگویی و تشکر از فعالیت‌های انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در شعبه کرمانشاه، هدف خود را در جایگاه کنونی به عنوان مدیر کل این اداره،  همدلی و همکاری میان عرصه‌های گوناگون به منظور هدایت و پیشرفت بیشتر جامعه به سمت جلو بیان کرد.

او افزود: هدف اصلی شما خبرنگاران، عکاسان و سایر فعالان در عرصه نشر خبر همواره باید انتقال حقایق و واقعیت‌ها به دور از هر گونه حاشیه باشد و در تحقق این موضوع ما همواره خود را موظف به پاسخگویی به شما می‌دانیم و با شما در پوشش این هدف بزرگ همراه می‌شویم.

صابر رحیمی ادامه داد: ورزش استان کرمانشاه در حال رو به جلو است و نمود این موضوع برگزاری همایش‌ها، مراسمات و بدرقه و استقبال مردم و مسئولین از ورزشکاران در فرودگاه‌ها و مواردی از این قبیل می‌باشد.

او افزود: در راستای رونق ورزش در کرمانشاه، من و همکارانم به دنبال رفع مسایل و مشکلات ورزش و ورزشکاران در استان هستیم و از شما می‌خواهیم با قلم و نوشته‌های خود به رونق هر چه بیشتر ورزش در استان کرمانشاه بپردازید و با نقد منصفانه و پیشنهادات خود، ما را در پیشرفت ورزش و ورزشکاران یاری کنید.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در آخر به سه رویداد جهانی المپیاد ورزشی بانوان، صخره‌نوردی بیستون و جام‌تختی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم اعتبارات خوبی را برای ورزش استان جذب کنیم و نماینده‌ها هم در حال حمایت هستند که از آن‌ها متشکریم و خلاصه این که باید گفت فضا و امکانات برای کار و فعالیت مهیاست.

خبرنگار: سمانه امیری

عکاس: بنفشه صالحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppayo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشست اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - شعبه کرمانشاه با مدیرکل اداره ورزش و جوانان

ورزش نقش بسزایی بر سلامت جسم و روان دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست با انجمن ورزشی‌نویسان: