تاریخ انتشار: 1398/04/20 10:02
کد خبر: 94278

افشاردوست: می‌خواهند انگیزه ملی‌پوشان والیبال را دستکاری کنند

دبیر پیشین فدراسیون والیبال گفت: اتفاقاتی مثل فرودگاه شیکاگو و مصاحبه‌هایی که کوبیاک انجام می‌دهد برای دستکاری انگیزه بازیکنان و تیم ملی ایران است.
افشاردوست: می‌خواهند انگیزه ملی‌پوشان والیبال را دستکاری کنند

محمود افشاردوست  در مورد وضعیت تیم ملی والیبال پیش از آغاز مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: روز گذشته با امیر خوش‌خبر (سرپرست تیم ملی والیبال) صحبت کردم و همه موارد و نگرانی‌های موجود را از ایشان پرسیدم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و همه بازیکنان سرحال هستند‎.

افشاردوست ادامه داد: به نظر می‌رسد که شرایط روحی و روانی بسیار خوبی بر تیم‌ ملی حکم‌فرماست و می‌توانیم منتظر بازی‌های خوب و ادامه پیروزی‌های تیم ملی در مرحله نهایی باشیم. خوشبختانه بازیکنان به پیروزی عادت کرده‌اند و علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی انگیزه آنها نیز بسیار بالاست. اگر به همین شکل و بدون استرس پیش برویم صاحب یکی از سکوهای لیگ ملت‌ها خواهیم شد‎.

مدیرعامل پیشین موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اتفاقاتی مثل فرودگاه شیکاگو و مصاحبه‌هایی که کوبیاک انجام می‌دهد برای دستکاری انگیزه بازیکنان و تیم ملی ایران است خوشبختانه همه بازیکنان روی دیدارهای پیش رو تمرکز دارند و به دنبال پیروزی هستند.‎

ملی‌پوش سابق والیبال ایران در مورد دیدار با لهستان گفت: لهستان تیم بسیار خوبی است که بدون ستاره‌های خود به آمریکا آمده است آنها والیبال را به خوبی بازی می‌کنند و این رشته، ورزش اول مردم لهستان به حساب می‌آید. بازیکنان لهستان سرویس، دفاع و حمله خوبی دارند ولی در تیم ایران نیز بازیکنان به خوبی سرویس می‌زنند و دفاع روی تور انجام می‌دهند. 

او ادامه داد: نوسان تیم ملی در موارد فوق، بسیار کم است و دریافت‌های اول بسیار خوب دست سعید معروف را برای بازیسازی کاملاً باز گذاشته است. فرماندهی او در زمین باعث شده تا امیر غفور و محمد موسوی جزو بهترین‌های مسابقات باشد. بازی اول مقابل لهستان برای ایران بسیار مهم است.‎

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5o65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش FIVB و آمریکایی‌ها به معطل شدن غیرمعمول والیبالیست‌های ایران در فرودگاه شیکاگو