تاریخ انتشار: 1398/07/13 23:32
کد خبر: 85397

فاش شد؛جزئیاتی جدید از حادثه تلخ مرگ بدنساز 19 ساله

مرگ ناگهانی شهاب بیرانوند فیزیک کار ۱۹ ساله خرم‌آبادی سوالات زیادی را در ذهن علاقمندان به پرورش اندام به وجود آورد و عده‌ای این اتفاق را به مصرف دارو‌های استروئیدی ربط دادند.
فاش شد؛جزئیاتی جدید از حادثه تلخ مرگ بدنساز 19 ساله

محمدرضا پیرهادی مربی شهاب در گفتگو با خبرنگار جزئیات جدیدی از این حادثه را برایمان شرح داد و حتی مدعی شد پای بعضی‌ها برای تحریک او به منظور رفتن به ترکیه وجود داشته است: متاسفانه شوک بدی به جامعه پرورش اندام وارد شد. شهاب از نظر مالی قادر به خریدن دارو‌های استروئیدی نبود و از یک مهر هم برای شرکت در مسابقات استان تهران دارو و مکملش را قطع کرده بودم. این چندروز حاشیه‌های مختلفی به شهاب نسبت دادند. یکی گفت اوردوز کرده، یکی گفت پپتاید زده، یکی گفت استروئید زیادی مصرف کرده است. باوجود اینکه همه چیز در گزارش پزشکی قانونی مشخص است.

او ادامه داد: شهاب دوز دارویی پایینی داشت و اژ ژنتیک خوبی برخوردار بود. ظاهرا از بیرون عده‌ای شهاب را تحریک کرده بودند که به سفر برون مرزی برای مسابقه برود. مثل اینکه به او قول سفر به ترکیه را داده بودند. شهاب هم، چون پاسپورت نداشت با مخالفت خانواده روبرو شده بود که به خاطر سنش طبیعی است. حتما این مسئله را شخصا پیگیری می‌کنم چراکه همین تحریک باعث برهم خوردن تمرکز یک ورزشکار جوان شد و دست آخر با فوتش کام همه ما را تلخ کرد. به خانواده شهاب بیرانوند تسلیت می‌گویم و از رسانه شما بابت پیگیری ماجرا تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wowj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرین های ویژه بدنساز استقلال برای آبی پوشان