//
کدخبر: ۲۱۹۶۶۰ //

کسب نخستین مدال نقره تاریخ کاتای انفرادی بانوان ایران توسط کاتاروی ملاردی

فاطمه صادقی کاتاروی ملاردی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در تاریخ کاتای انفرادی بانوان، مدال نقره بازی‌های ساحلی کاراته جهان کسب کرد.

کسب نخستین مدال نقره تاریخ کاتای انفرادی بانوان ایران توسط کاتاروی ملاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی کاراته در دوحه قطر در حال برگزاری است و فاطمه صادقی نماینده کاتای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از شهر ملارد در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت.

فاطمه صادقی نماینده کاتا ایران در ادامه اولین دوره بازیهای جهانی ساحلی و در دور دوم ابتدا با کاتاروهایی از آمریکا،ایتالیا، دومینکن،ونزوئلا، تایلند، نیوزلند و اسپانیا مبارزه کرد و با کسب امتیاز ۲۴.۲۰ سوم شد و راهی دور نیمه نهایی گردید.

وی در این مرحله با پشت سر گذاشتن کاتاروهایی از ایتالیا، آمریکا و دومینیکن امتیاز ۲۴.۶۶ را بدست آورد و با قرار گرفتن در صدر گروه فینالیست مسابقات شد.

صادقی کاتاروی شایسته کشورمان در فینال مقابل ورزشکار اسپانیایی نفر اول رنکینگ جهان قرار گرفت و با کسب امتیاز ۲۴.۶۰ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت.

در رده سنی بزرگسالان این برای نخستین بار در تاریخ کاتای انفرادی بانوان ایران است که یک کاتارو موفق شده جواز حضور در دیدار نهایی رویداد مهمی را بدست آورد و کسب مدال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان