//
کدخبر: ۲۲۶۲۹۵ //

۱۸ برنده ۱۵ میلیونی در هفته نخست سوارکاری گنبدکاووس

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افزایش میزان جوایز در مسابقات کورس پائیزه این شهرستان، گفت: 18 قبض 40 امتیازی در بخش پنج‌پره هر کدام 15 میلیون تومان برنده شدند.

18 برنده 15 میلیونی در هفته نخست سوارکاری گنبدکاووس
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز نیازی با اشاره به اینکه نخستین هفته از مسابقات کورس پائیزه سوارکاری گنبدکاووس با حضور خیل عظیم مشتاقان و ورزش دوستان از سراسر کشور در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته تمام تلاش خود را برای مهیا کردن شرایط نسبتا مناسب‌تر از گذشته برگزاری مسابقات معطوف کردیم که به لطف خدا با بازدید مسوولان شهرستانی و استانی نیز این موضوع مورد تائید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسابقات این فصل را با برگزاری مراسم قربانی کردن آغاز کردیم، افزود: تمامی پرسنل، داوران، ناظران و نیروهای خدماتی مجموعه نیز قبل از آغاز مسابقات در جلسات توجیهی نسبت به روند جدید حرکتی مجموعه توجیه شده‌اند.

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در هفته نخست مسابقات سوارکاری این شهرستان تعداد 62 اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون ثبت نام کردند، اضافه کرد: بنا به نظر دامپزشک میدان تعداد هشت اسب از دور مسابقات کنار رفته و نهایتا مسابقات میان 54 راس اسب در 6 دور یک هزار متری برگزار شد.

نیازی با اشاره به اینکه در بخش پیش‌بینی‌ها نیز در دو بخش پنج‌پره و سه‌پره جوایز بسیار خوبی توزیع شد، تصریح کرد: با تصمیم فدراسیون و با توجه به درخواست‌های مکرر مالکان و مربیان میزان جوایز نیز در فصل جاری با افزایش چشمگیری رو به رو شده است.

وی از برنده شدن 18 قبض با امتیاز 40 در بخش پیش بینی پنج پره خبر داد و گفت: هر قبض در این بخش مبلغ 15 میلیون و 641 هزار تومان برنده شده است که تک تک این 18 نفر این مبلغ پرداخت خواهد شد.

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس تعداد برندگان پیش‌بینی بخش سه پره را 111 قبض اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش نیز به هر نفر از این 111 دارنده قبض برنده مبلغ 595 هزار تومان جایزه تقدیم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان