تاریخ انتشار: 1399/04/29 23:54
کد خبر: 58789

صعود کوهنوردان پویا کوه کرمانشاه به قله کل جنو

اعضای گروه کوهنوردی پویا کوه کرمانشاه به قله ۳۸۱۳ متری کل جنو صعود کردند.
صعود کوهنوردان پویا کوه کرمانشاه به قله کل جنو

اعضای گروه کوهنوردی باشگاه پویاکوه کرمانشاه براساس تقویم فصل تابستان این باشگاه به قله کل جنو درتاریخ ٢٦ و ٢٧ تیر ماه ٩٩ صعود نمودند. این گزارش به نوشته آقای آرش لطف‌الهی یکی از اعضای گروه می باشد که برای فرتاک ورزشی ارسال نموده است.

ساعت یک ظهر پنجشنبه ٢٦ تیر ماه همگی اعضای تیم از کرمانشاه بوسیله یک دستگاه مینی بوس به سمت شهرستان ازنا حرکت کردیم که پس از یک مسیر طولانی و حدود ٨ ساعت به روستای کمندان رسیدیم بلافاصله بعد از پیاده شدن همگی مشغول نصب چادرها شده و مهیای یک شام حسابی که آقای فرهادی زحمت آن را کشیده بودند، شدیم.

پس از صرف شام چند دقیقه‌ای در مورد چگونگی برنامه فردا و توضیحات و موارد لازم توسط سرپرست و مدیر باشگاه و مسئول فنی برای دوستان صحبت شد طبق برنامه ساعت ٣ بامداد همگی بیدار و مشغول آماده شدن برای استارت برنامه شدیم وساعت ٤ از اول پاکوب به سرقدمی سرپرست و عقبداری آقای حسینی حرکت خود را آغازکردیم.

ساعت ٧ صبح پس از پیمایش که تقریبا با شیب کوتاهی همراه بود به پناهگاه رسیدیم و همانجا را برای صرف صبحانه انتخاب کردیم. ساعت٨/١٥ همگی افراد با نظم و ترتیب خیلی خوبی به سمت تیغه‌های معروف کل جنو به راه افتادن که بعد از گذشت ١ ساعت  وربع در ساعت ٩/٣٠ به پای تیغه‌ها رسیدیم. نیم ساعت زمان برای پوشیدن «هارنست» و «کلاه کاسک» و ریکارری افراد کافی بود که ساعت١٠ صبح حرکت خود را بر روی تیغه‌ها آغاز نماییم.

سه ساعت پیمایش بر روی تیغه‌های کل‌جنو که واقعا جذابیت و چالش‌های زیبایی را به همراه خودش داره خاطره‌ایی به یاد ماندنی را برای همه ما بر جا گذاشت که در پس این تلاش و زحمت همه دوستان رسیدن به قله سرسخت و چالشی کل جنو بود و همگی سالم و سرحال راس ساعت ١ ظهر قدم بر روی قله نهادند و خستگی از تن همه بیرون رفته و شادی را میشد در وجود تک تک بچه ها حس کرد و بسیار لحظات خوبی بود.

 بعد از گرفتن عکس و فیلم ساعت ٢ به سمت پناهگاه به راه افتادیم و از مسیر معروف به شصت خدا حرکت خود را ادامه دادیم که قسمت‌هایی از مسیر هم برف چال وجود داشت و ساعت ٤ به پناهگاه رسیدیم و مشغول صرف ناهار و استراحت شدیم ساعت ٦ همگی با همان نظم وترتیب به سمت پایین حرکت کردیم و ساعت ٩/٣٠ شب همه افراد پای ماشین بودن وبعد از جمع و جور کردن وسایل و تعویض کفش و لباس به سمت کرمانشاه راه افتادیم و ساعت ٤/٣٠ صبح شنبه به کرمانشاه رسیدیم و برنامه به خوبی و با سلامتی همه تیم به پایان رسید....


روابط عمومی باشگاه کوهنوردی پویا کوه کرمانشاه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7xan

آخرین اخبار