تاریخ انتشار: 1399/07/11 13:55
کد خبر: 53968

قنبر زاده: حضور سپاهان سطح و اعتبار لیگ برتر دو و میدانی کشور را بهبود بخشیده است

قهرمان ملی پوش پرش ارتفاع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه برگزاری آخرین مرحله رقابتهای لیگ برتر دو و میدانی کشور اظهار داشت: از باشگاهی مثل سپاهان که بسیار با نظم و اصول تیمداری می کند و همانطور که اتفاق افتاد، مشخص بود که نتایج خوبی را رقم می زند. امیدوارم مرحله نهایی رقابتها نیز با خوبی و خوشی به پایان برسد و باشگاه سپاهان به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.
قنبر زاده: حضور سپاهان سطح و اعتبار لیگ برتر دو و میدانی کشور را بهبود بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فرتاک اصفهان، کیوان قنبر زاده؛  رکورد دار ملی پوش پرش ارتفاع کشور و عضو تیم دو و میدانی باشگاه سپاهان در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری این باشگاه، عنوان کرد: خوشبختانه و به لطف خدا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از سال گذشته، رشته دو و میدانی را به مجموع رشته های ورزشی خود اضافه کرده است و از همان ابتدا تیم بسیار خوب و با کیفیتی را در لیگ برتر کشور به نمایش گذاشته است و از لحاظ تیمداری و سیستم تیمی به نظر من، تیمی کاملی را تشکیل داده است.

قنبر زاده، که دارنده 4 مدال نقره آسیا، 2 مدال نقره داخل سالن آسیا، 1 مدال نقره فضای باز رقابتهای قهرمانی آسیا و 1 نقره رقابتهای داخل سالن آسیا و رکورد دار ماده پرش ارتفاع در رشته دو و میدانی کشور است در رابطه با دو مرحله پیشین بیست و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر دو و میدانی کشور گفت: امسال هم که در خدمت این تیم هستم خدا را شکر هم از لحاظ مدالهای کسب شده و هم شرایط تیمی و امتیازات تا به این مرحله وضعیت خیلی خوبی داریم و همه برنامه ها طبق روال بوده است. از باشگاهی مثل سپاهان که بسیار با نظم و اصول تیمداری می کند و همانطور که اتفاق افتاد، مشخص بود که نتایج خوبی را رقم می زند. امیدوارم مرحله نهایی رقابتها نیز با خوبی و خوشی به پایان برسد و باشگاه سپاهان به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها که اصلاً دور از دسترس هم نیست، دست پیدا کند.

قنبرزاده افزود: امیدوارم در آینده نیز از باشگاه سپاهان در زمینه رشته دو و میدانی بیشتر بشنویم چرا که این رشته بسیار جای کار دارد و این باشگاه می تواند به صورت گسترده تری نظیر حضور در مسابقات بین المللی چه از نظر بهبود عملکرد ورزشکاران و هم از نظر بعد تبلیغاتی این رشته مادر مشارکت داشته باشد.

وی ضمن اشاره به نظم تیمی باشگاه سپاهان در تیمداری رشته دو و میدانی به عنوان نقطه قوت باشگاه گفت: اگرچه میزان مبلغ قراردادهایی که با ورزشکاران دو و میدانی منقعد می گردند به طور کلی در مقایسه با سایر رشته های ورزشی ناچیز است اما حضور و تیمداری فولاد مبارکه سپاهان در این رشته سطح و اعتبار این رشته را دو چندان کرده است. در چند سال اخیر نیاز به تیمداری باشگاه هایی نظیر سپاهان در این رشته احساس می شد و خدا را شکر دو ومیدانی کاران این باشگاه نیز توانستند با عزمی جزم تر به تمرینات خود بپردازند و با کسب مدالهای رنگین وظیفه خود را با موفقیت انجام دهند.

قنبر زاده در ادامه افزود: اگر باشگاه های انگشت شمار دیگری شبیه باشگاه سپاهان در رشته دو و میدانی سرمایه گذاری و تیمداری کنند به نظر من نیازی به حضور تیمهای دیگر در این رشته نیست. منظور من این است که حضور باشگاه هایی نظیر سپاهان که خوبیهای زیادی دارد و ورزشکاران خود را حتی در طول سال حمایت می کند و یا در گذشته تیم هایی همچون نفت آبادان و آسان پرداخت در رقابتها، جذابیت این مسابقات را بسیار بالا می برند و به شکل خاصی، این رشته مادر ورزشها را ارتقا می بخشند.

وی در پایان ضمن تشکر از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دلیل حمایت از این رشته ورزشی خاطر نشان کرد اگر در آینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به روند تیمداری خود در رشته دو و میدانی ادامه دهد از این تیم بسیار زیاد خواهیم شنید چرا که این امید وجود دارد که باشگاه با جذب بازیکنان بهتر رکورد های بهتر و امتیازات بهتری حتی در سطوح بین المللی را کسب کند و در مقابل دو و میدانی کاران سپاهان این توانایی را در خود می بینند و می توانند پرچم سپاهان را بیش از پیش در رقابت های ملی و بین المللی به اهتزاز در آورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkgrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت سلامتی احسان حدادی / پای کرونا در میان است!