تاریخ انتشار: 1399/07/29 13:34
کد خبر: 52690

۷ عضوتیم هندبال بانوان سپاهان به کرونا مبتلا شدند

مسابقات هندبال بانوان لیگ برتر کشور در حالی روز گذشته در تهران آغاز شد که هفت عضوتیم هندبال این باشگاه به کرونا مبتلا شده اند .
۷ عضوتیم هندبال بانوان سپاهان به کرونا مبتلا شدند

مرحله اول از شانزدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان ایران از روز دوشنبه با برگزاری دو دیدار در تالار فدراسیون هندبال در تهران آغاز  شد و بانوان سپاهان در اولین مسابقه خود به مصاف اشتادسازه مشهد  رفتند.

سپاهانی ها روز شنبه گذشته پس از ورود به محل برگزاری مسابقات در تهران ، تست کرونا دادند و در اقدامی عجیب از سوی برگزار کنندگان مسابقات ساعت 9 شب یکشنبه 27مهرماه به کادر تیم هندبال بانوان سپاهان اعلام می کنند که 4 بازیکن این تیم خانم ها ؛ پریناز قربانی ، سعیده غضنفری ، الناز قاسمی و ثمین کریمی و همچنین سه نفر از اعضای کادر تیم: خانم ها ابراهیمی ، حقانی و سرخی به ویروس کرونا مبتلا شده اند .

این اقدام برگزار کنندگان مسابقات که ساعاتی قبل از مسابقه این خبر را اعلام می کنند ،  غیرحرفه ای است وتمام برنامه ریزی ها و تمریناتی که کادر فنی سپاهان برای مسابقات پیش بینی کرده بود، دچار اختلال مینماید و تمرکز تیم هندبال سپاهان  را بهم ریخت .

و اما سوال اساسی این است : در حالی که موج سوم شیـوع ویروس کرونا نقاط مختلف ایران و همچنین تهران را تحت تأثیر قرارداده است ، آیا بهتر نبود این مسابقات در زمان دیگری برگزار می شد ؟

و ای کاش ، برگزار کنندگان مسابقات همه جوانب امر را می سنجیدند و به حفظ سلامت مردم و ورزشکاران نیز فکر می کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reljw

آخرین اخبار