تاریخ انتشار: 1399/11/10 15:12
اختصاصی؛
کد خبر: 45430

افتخار آفرینان ذوب آهن اصفهان جام نایب قهرمانی را بربالای سرگرفتند

تشکر ویژه سرمربی و کاپیتان تیم والیبال بانوان سبز پوشان اصفهان از پشتیبانی باشگاه ذوب آهن
افتخار آفرینان ذوب آهن اصفهان جام نایب قهرمانی را بربالای سرگرفتند

فرانک بابلیان کاپیتان تیم والیبال ذوب‌آهن در گفتگو با فرتاک ضمن تبریک نائب قهرمانی این تیم، سطح مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان را بسیار خوب توصیف کرد و هفت تیم دیگر شرکت کننده در لیگ امسال را رقبای سرسختی  خواند.

پاسور خوش فکر تیم ذوب‌آهن برگزاری مسابقات مرحله دوم لیگ امسال به صورت متمرکز در  تهران را نقطه عطف سختی‌ها برای تیمش دانست و اظهار داشت سفرهای هفتگی به صورت مداوم برای بازیکنان ذوب اهن با توجه به بعد مسافت آزار دهنده بود و شرایط را برای دو تیم تهرانی سایپا و پیکان و همینطور تیم شهرداری قزوین مناسب‌تر  دانست.

photo_2021-01-29_13-39-35

خانم بابلیان نقطه قوت دختران ذوب‌آهن را با توجه به بومی بودن بازیکنان، هماهنگی بدست آمده به واسطه چند سال کنار هم بازی کردن هم‌تیمی‌هایش عنوان کرد و معتقد بود باید به این تیم افتخار کرد که برای اصفهان افتخار آفریده‌اند.

کاپیتان تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت باشگاه فرهنگی_ورزشی ذوب‌آهن شرایط حمایتی امسال را از تیمشان بسیار مناسب توصیف و از خدمات و امکانات تخصیص داده شده توسط باشگاه ابراز رضایت کرد.

ایشان جدایی و نبود دو مهره تأثیر‌گذار تیم را از موانع کسب قهرمانی دانستند، هرچند که با شرایطی همچون میزبانی متمرکز تیم‌های تهرانی و نبود این دو بازیکن، بازهم قهرمانی را دور از دسترس ندانسته و گاندو‌های اصفهانی را شایسته سکوی اول معرفی کردند.

بابلیان دانش خوب کادر فنی و تعصب و غیرت هم‌بازیانش را عوامل مهم تکرار نائب قهرمانی دختران سبز‌پوش والیبال اصفهان عنوان و ابراز امیدواری کرد مجموعه ذوب آهن با نگاهی ویژه به این تیم حمایت‌های لازم را جهت حفظ انگیزه و روحیه در آنها انجام دهد.

کاپیتان بابلیان از کار خوب فدراسیون برای استفاده سیستم ویدئو چک هم قدردانی کرده و اشاره داشت این اتفاق موجب قضاوت‌های عادلانه در این شد.

فریبا صادقی سرمربی با دانش تیم ذوب‌آهن هم در گفتگو با فرتاک ورزشی از تلاش شاگردانش در مسابقات لیگ امسال بسیار تشکر کرد و غیرت و از خودگذشتگی همکارانش در کادر فنی و بازیکنان تیم را مثال زدنی دانست.

photo_2021-01-29_13-39-46

خانم صادقی عملکرد تیم ذوب‌آهن را بسیار درخشان خواند و معتقد بودند اگر بازی‌ها به صورت رفت و برگشت واقعی برگزار می‌شد و ذوب آهن هم می‌توانست از شرایط میزبانی سود ببرد، قطعا شرایط جدول در پایان مسابقات می‌توانست متفاوت باشد.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن در خصوص سطح فنی شاگردانش گفت: این بازیکنان که اکثرا بومی هستند و فقط یک بازیکن یک غیربومی در ترکیب حضور داشت، فوق‌العاده بودند و بسیاری از آنها شایسته پوشیدن پیراهن تیم هستند، کما اینکه خانم‌ها زارعی و شیری به عنوان بهترین‌های لیگ امسال در پست‌های خود معرفی شدند.

صادقی در خصوص شرایط باشگاه هم اظهار داشت: مدیریت مجموعه ذوب‌آهن امسال شرایط بسیار مناسبی را از نظر امکانات مسافرت‌ و اسکان و شرایط درمانی برای تیم فراهم کرده که جا دارد از همه عزیزان تشکر ویژه داشته و این موفقیت را به همه خانواده بزرگ ذوب‌آهن و خصوصا کارگران زحمت کش این مجموعه تقدیم کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb5rd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارژ روحی گاندو های اصفهان

دیدار برابر تیم بم همیشه سخت بوده / هدف ما صعود از گروه است
سارا ظهرابی نیا در گفت وگو با فرتاک ورزشی: