تاریخ انتشار: 1401/08/21 17:26
کد خبر: 14123

جوکوویچ: جوان نیستم اما شرایط خوبی دارم

نواک جوکوویچ مطالبی درباره حضورش در مسابقه نهایی انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) بیان کرد.
جوکوویچ: جوان نیستم اما شرایط خوبی دارم

نواک جوکوویچ درباره نخستین بازی‌اش در تورنمنت نهایی ATP در سال 2022 برابر سیتسیپاس یونانی گفت: من با استفانوس در فینال تورنمنت‌ آستانه و نیمه‌نهایی مسترز پاریس مواجه شدم. سطح هر دو بازی برابر و مشابه بودند. بدون شک مسابقه سختی برابر استفانوس در تورین دارم.

این تنیسور صربستانی در ادامه اظهار داشت: هیجان زیادی اطراف تورنمنت تورین وجود دارد. این آخرین تورنمنت سال است و از همان نخست شدت بازی‌ها بالا خواهد بود، بنابراین هر کدام از تنیسورها بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهند. برنده شدن در تورنمنت پایانی سال لذت‌بخش است. با این وجود راه درازی پیش‌رو داریم و یک هفته عالی در انتظارمان خواهد بود.

نواک جوکوویچ درباره شرایط خود نیز گفت:  در مسابقه نهایی ATP باید با بهترین تنیسورهای جهان بازی کنید.  شاید اینجا با یک تنیسور یا همه بازی کنید. من مشتاقانه منتظرش هستم. من به اندازه دیگر تنیسورها جوان نیستم و از زمان نخستین فینال من در این تورنمنت زمان زیادی می‌گذرد. با این وجود شرایط خوبی دارم. به ویژه در چند ماه اخیر با قهرمانی در ویمبلدون و چند تورنمنت دیگر به شرایط مطلوبی رسیدم. من انگیزه کافی دارم و این یک چالش دیگر است. هر کدام از بازی‌ها حکم فینال را دارند و نباید تمرکزم را از دست دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9q8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استرالیا ویزای جووکویچ را دوباره لغو کرد