تاریخ انتشار: 1401/11/22 01:45
کد خبر: 10857

ساپینتو مقابل پیکان روی نیمکت می‌نشیند

پرونده انضباطی دیدار مس کرمان – استقلال از سوی کمیته انضباطی بررسی شد و به زودی رای از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
ساپینتو مقابل پیکان روی نیمکت می‌نشیند

در مصاف مس – استقلال که با نتیجه ۳-۲ به سود تیم استقلال به پایان رسید، به دلیل حمله مربی دروازه‌بان‌های تیم مس به ریکاردو ساپینتو به جنجال کشیده شد. البته مسی‌ها اعتقاد داشتند که پیش از حمله مربی دروازه‌بان‌های مس به سمت ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال رو به نیمکت مس به آنها توهین کرده است.

 

زمانی که ریکاردو ساپینتو با دریافت کارت قرمز از سوی داور مواجه شد، در راه رسیدن به رختکن با یکی از ماموران امنیتی هم درگیری کوچکی پیدا کرد که این موجب گلایه علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال  و تماس او با فرماندهی نیروی انتظامی کشور شد.

خبرهای رسیده از کمیته انضباطی حاکی از آن است رای نهایی منجر به محرومیت ریکاردو ساپینتو نخواهد شد چرا که به زعم کمیته انضباطی آنطور که در تصاویر پیداست شروع کننده درگیری یکی از اعضای کادر فنی تیم مس بوده و به زعم کمیته انضباطی توهین ریکاردو ساپینتو  به کادرفنی تیم مس می‌بایست، به داور چهارم یا ناظر بازی گزارش می‌شده است تا آنها در مقام قاضی تصمیم به برخورد بگیرند. همان طور که داور با توصیه داور چهارم تصمیم به اخراج سرمربی تیم استقلال گرفت و بر همین اساس این مربی در بازی با نفت مسجدسلیمان از روی سکوها بازی را دنبال کرد.

گویی کارت قرمز به ریکاردو ساپینتو برای محرومیت این مربی کافی بوده است و این مربی در بازی با پیکان روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge8z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هزاران پیشنهاد ازدواج به این بازیکن ملی پوش در جام جهانی+ عکس