تاریخ انتشار: 1395/05/18 17:55
کد خبر: 269094

نوروزیان پس از حذف از المپیک: نه مشکل فشنگ داشتم نه عدم حمایت

ملی پوش تیراندازی ایران پس از حذف شدن از مسابقات المپیک گفت: مشکل فشنگ نداشتم و حمایت های لازم هم شده بود اما اینجا المپیک است
نوروزیان پس از حذف از المپیک: نه مشکل فشنگ داشتم نه عدم حمایت

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، پوریا نوروزیان با بیان اینکه شرایط خوبی نداشتم، گفت: من به تجربه کم خودم باختم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم اما باختم.

وی تصریح کرد: همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت ها را بدهم اما المپیک است و استرس هایی که فقط باید در المپیک باشی تا درک کنید.

این تیرانداز المپیکی ادامه داد: امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود.

نوروزیان یادآور شد: ابتدای صحبت هایم گفتم که از من حمایت های خوبی شد علی الخصوص در یک سال آخر که من با خیال راحت تمرین می کردم و مسابقه می دادم ولی باید نگاه به ورزشکاران ، دچار یک دگرگونی اساسی بشود.

این ملی پوش با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی گفت: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع می‌کنم تا برای این مسابقات آماده شوم. من از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و می‌خواهم در توکیو با تجربه ای که از ریو دارم موفق شوم.

پوریا نوروزیان در پایان گفت: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم باید چهارسال فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی این رشته نباشم. از هیچ فردی انتظاری ندارم و می‌خواهم خودم برای این سالها برنامه ریزی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5nxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوریا نوروزیان در جایگاه بیست و دوم تفنگ بادی المپیک