تاریخ انتشار: 1395/05/21 19:45
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 268354

ورزشکار پرامید کاروان المپیک ایران

تنها مدال آور تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک ابراز امیدواری کرد با پرتابی به میزان یک یا دو متر بالاتر از رکورد خود بتواند نتیجه خوبی در ریو بدست آورد که موجب شادی مردم شود.
ورزشکار پرامید کاروان المپیک ایران

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، احسان حدادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از شرایط فعلی و روحیه خود ابراز رضایت کرد و خاطرنشان ساخت: خیلی سختی کشیدم این بار برخلاف دوره قبل سختی بی امکاناتی نداشتیم و به خاطر مصدومیت درد زیادی کشیدم چرا که زانو و پاهایم دچار مصدومیت بود ولی خدا را شکر بیست روز گذشته را بدون درد تمرین کردم.

پرتابگر دیسک کشورمان تمریناتی که در آمریکا سپری کرده بود را در افزایش میزان امادگی خود خوب توصیف کرد و اظهار داشت: به آن تکنیک هایی که مربی ام مد نظرش بود دست یافتم و با روحیه خوب که لازمه موفقیت بویژه در بازی های المپیک است به اینجا آمده ام.

احسان حدادی که در المپیک ریو با مدال نقره به تنها دارنده مدال تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک تبدیل شد، با بیان اینکه با تکرار رکورد خودش به مدال طلا دست پیدا می کند ابراز امیدواری کرد که رکورد سال خود را در این رقابت ها به میزان یک یا دو متر افزایش دهد.

وی اظهار داشت: رکورد سال من 64 متر و 65 سانتیمتر است که اگر تغیر دهم مطمئنم اتفاقات خوبی می افتد.

ورزشکار پرامید ایران در المپیک ریو گفت: در المپیک لندن نتیجه خوبی گرفتم که به تاریخ پیوست برای این دوره هم سختی هایی را متحمل شدم و از طرفی خیلی ها برای من زحمت کشیدند که امیدوارم پرتاب خوبی داشته باشم.

حدادی در پایان تاکید کرد: هرچه در توانم بوده برای شادی مردم گذاشته ام و بازهم اینچنین خواهد بود.امیدوارم با پرتاب خود بار دیگر دل مردم را شاد کنم.

احسان حدادی در المپیک لندن توانست پس از رابرت هارتینگ آلمانی مدال نقره المپیک را از آن خود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boqg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته ای 65 آمپول برای شاد کردن دل مردم
المپیک ۲۰۱۶ – ریو

پرتاب حدادی، امید قهرمانی را نقش بر آب کرد
نایب قهرمان المپیک پرتاب دیسک چهارم شد؛