تاریخ انتشار: 1396/04/26 11:58
کد خبر: 195459

اردوی تیم ملی بدمینتون آغاز شد

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون با حضور ۵ بدمینتون‌باز در ساری آغاز شد.
اردوی تیم ملی بدمینتون آغاز شد

به گزارش فرتاک ورزشیو به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون کشورمان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان ساری در حال برگزاری است.

بازیکنان حاضر در این اردو متشکل از امیر جباری از همدان، مهدی انصاری از زنجان، محمد پایروند از تهران، علی حسین خانی از زنجان و سیدآرمین زکی‌زاده از تهران هستند.

ملی پوشان حاضر در این اردو زیر نظر مرتضی ولی دروی سرمربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان کشورمان به تمرین می‌پردازند.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون رده سنی جوانان و بزرگسالان تا 31 تیر ماه جاری در شهر ساری ادامه خواهد داشت.

همچنین اولین جلسه مسابقه‌های بین المللی بدمینتون جوانان که در روزهای شانزدهم لغایت بیستم آبان سال جاری به میزبانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود، با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست محمد فرجی نایب رئیس آقایان، فریبا مددی نایب رییس بانوان، مهندس علی موذن دبیر، مرتضی مداحی رییس کمیته آموزش، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون و اعضای کمیته‌های مختلف حضور داشتند، مقرر گردید آیین نامه اولین دوره برگزاری این رقابت‌ها به کنفدراسیون بدمینتون آسیا ارسال شود. امسال علاوه بر مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران که هرساله در بهمن ماه و همزمان با برگزاری جشن‌های شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزاری می‌شود، مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان به تقویم فدراسیون اضافه شده است.

دومین نشست مسابقه‌های بین‌المللی جوانان با حضور مقامات استان سمنان و مسوولان فدراسیون بدمینتون در روزهای آینده در استان سمنان برگزار خواهند شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbq7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا کی‌روش شجاع را دعوت نمی‌کند؟