تاریخ انتشار: 1396/05/03 21:54
کد خبر: 193446

مهدی زاده به فینال صعود کرد

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته با شکست نماینده اسپانیا به فینال مسابقات بازی‌های جهانی راه یافت.
مهدی زاده به فینال صعود کرد

 در نخستین روز از رقابت‌های کاراته در دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) که از امروز در شهر ورسلاو لهستان آغاز شده است، امیر مهدی زاده نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی ابتدا برابر بروس داگلاس برزیلی قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه، این حریف برزیلی بود که با استفاده از قانون "سنشو" برنده میدان شد.

دومین مبارزه مهدی زاده مقابل آگوژیل صوفیانی از فرانسه بود که با نتیجه 3 بر یک به سود مهدی زاده به پایان رسید.

در گروه B ,ماتیاس گارسیا گومز از اسپانیا پس از پیروزی 4 بر 0 مقابل جفری برنس نایب قهرمان جهان از هلند، مقابل عربستان نیز 3 بر 0 پیروز شد گومز در مقابل فردوسی فرضعلی اف از آذربایجان با نتیجه 0 بر 0 به تساوی رسید تا با 2 برد و 1 تساوی نفر نخست گروه B باشد.

فردوسی فرضعلی اف نیز پس از پیروزی 2 بر 0 مقابل عربستان مقابل برنس هلندی و گومز از اسپانیا به تساوی رسید تا با یک برد و دو تساوی به عنوان نفر دوم این گروه راهی نیمه نهایی شود.

مهدی زاده با پیروزی قاطعانه 7 بر صفر برابر خورخه گومز ماتیاس از اسپانیا به فینال وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقات کاراته بازیهای جهانی (ورلد گیمز) راه یافت.

مهدی زاده در فینال باید به مصاف فردوسی فرضعلی اف، نفر سوم‌جهان در سال 2016 از آذربایجان برود که در نیمه نهایی موفق شده بود با حساب 5 بر صفر از سد بروس سانتوز داگلاس برزیلی بگذرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydl6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب نخستین نقره تاریخی بازی‌های جهانی کاراته توسط امیر مهدی‌زاده