تاریخ انتشار: 1396/07/09 08:50
کد خبر: 180389

اگر به فدراسیون شمشیربازی رسیدگی نشود خود به خود دچار افت می‌شود

ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هدف اصلی ملی‌پوشان بازی‌های آسیایی است و اگر به فدراسیون شمشیربازی رسیدگی نشود خود به خود دچار افت می‌شود.
اگر به فدراسیون شمشیربازی رسیدگی نشود خود به خود دچار افت می‌شود

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره شرایط فعلی تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: فعلا بعد از گذشت رقابت‌های جهانی در استراحت و ریکاوری هستیم. فصل خوبی را شروع کردیم و رقابت‌های جهانی هم از اوایل آبان شروع می‌شود ولی هدف اصلی ملی‌پوشان، بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است و برای موفقیت در این مسابقات آماده می‌شوند.

وی درباره اردوهای آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی نیز اظهار داشت: ما تمرینات خود را شروع کرده‌ایم تا به شرایط آمادگی نزدیک باشیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در رقابت‌های پیش رو کسب کنیم. خود من هم در حال ریکاوری هستم تا به شرایط آرمانی برسم.

ملی‌پوش شمشیربازی ایران درباره پیشرفت این رشته توضیح داد: یک همدلی بین مربی و بازیکنان به وجود آمد که باعث شد به خود باوری برسیم که می‌توانیم در مسابقات به پیروزی برسیم. شمشیربازی خیلی زود به نتیجه‌ای که مدنظر همه بود رسید و موفق شد. اما باید بدانیم که اگر رسیدگی نشود برخی مشکلات باعث افت شمشربازی می‌شود.

او درباره توجه فدراسیون شمشربازی به رده‌های پایه توضیح داد: در حال حاضر قدراسیون روی رده‌های پایه خوب کار کرده است و در همه رده‌ها تیم‌های خوبی داریم. حتی توانستیم که در رده جوانان هم قهرمان جهان شویم.

عابدینی درباره‌ لیگ‌برتر شمشیربازی خاطرنشان کرد: از 29 مهر ماه هفته اول این رقابت‌ها شروع می‌شود و انشاءالله لیگ پویایی را داشته باشیم. اما دوست داریم تیم‌های بسیار بهتری حضورداشه باشند و لیگ ما را بهتر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qna79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چین هم شکست را پذیرا شد؛ ایتالیا حریف شمشیر بازان ایران در یک‌چهارم نهایی
با پیروزی قاطع برابر چین