تاریخ انتشار: 1396/07/09 10:01
کد خبر: 180383

سعی داریم با شیبی ملایم تیم ملی را جوان کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: سعی داریم با شیبی ملایم تیم ملی را جوان کنیم و از جوان‌ها در مسابقات پیش رو استفاده کنیم.
سعی داریم با شیبی ملایم تیم ملی را جوان کنیم

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد برنامه‌های تیم ملی بعد از قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار داشت: از حدود 2 هفته دیگر باید در تبریز برای مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا به میدان برویم. این برای اولین بار است که تیم قهرمان دوره قبل هم باید در انتخابی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: مسابقات سختی پیش روی ما است، تیمی مانند افغانستان به تیمی قدرتمند تبدیل شده که بازی کردن با آنها دشواری‌های خاص خودش را دارد. افغانستان ایرانی فوتسال بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در ایران حضور دارند. در ضمن تیمی است که کاملا «چِرک» فوتسال بازی می‌کند که همین کار ما را دشوار خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که چند درصد تیم قهرمان در عشق آباد به تبریز می‌رود، گفت: نمی‌توانم از الان در مورد این مسئله حرف بزنم چون باید بازی‌های لیگ را هم نگاه کنیم. در کل سعی داریم با شیبی ملایم تیم ملی را جوان کنیم و از جوان‌ها در مسابقات پیش رو استفاده کنیم. واقعیت این است که فوتسال در آسیا پیشرفت کرده و همه تیم‌ها با تمام قدرت به زمین می‌آیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kneqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مظفر: بازیکنان در بازی‌های تداکاتی محک جدی می‌خورند/ نیاز فراوانی به انجام بازی تدارکاتی داشتیم