تاریخ انتشار: 1396/07/16 08:32
کد خبر: 179309

شأن بازیکنان تیم ملی بالاتر از پاداش است

ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت: شأن بازیکنان تیم ملی بالاتر از پاداش است و ما دیگر به فکر دریافت پاداش نیستیم.
 شأن بازیکنان تیم ملی بالاتر از پاداش است

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص تساوی 3 - 3 تیم مس سونگون مقابل گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: این بازی بین تیم‌های اول و دوم جدول بود و شرایط خاص خودش را داشت، ضمن اینکه تعداد ملی‌پوشان بالای دو تیم هم باعث شده بود بازیکنان انگیزه خاصی برای این دیدار داشته باشند.

وی ادامه داد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی فیزیکی از دو تیم شاهد بودیم و تا ثانیه پایانی بازی همه منتظر بودند تا یک تیم برنده شود. به نظرم همین فیزیکی بودن بازی باعث شد تماشاگران مسابقه زیبایی را ببینند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره صحنه درگیری خود با محمد کشاورز کاپیتان تیم فوتبال گیتی‌پسند، تصریح کرد: تمام بازیکنان قبل از بازی با هم دوست هستیم،‌ اما از زمانی که سوت بازی به صدا در می‌آید 40 دقیقه با هم رقیبیم و برای موفقیت تیم‌های خودمان تلاش می‌کنیم. در فوتسال زمین کوچک است و برخوردهای زیادی بین بازیکنان به وجود می‌آید، همه این موضوع را درک می‌کنند. محمد کشاورز، کاپیتان، اسطوره و بزرگ من است و اگر برخوردی در بازی اتفاق افتاده من از او عذرخواهی می‌کنم، قطعاً من مقصر  بوده‌ام.

سنگ‌سفیدی در پاسخ به این پرسش که «چقدر امیدوار است تیم مس در پایان فصل بتواند به مقام قهرمانی دست یابد؟» خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل باشگاه هدف‌گذاری و سیاست مشخص داشته است و ما هم به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم. خدا را شکر تا الآن به چیزی که می‌خواستیم رسیده‌ایم و امیدوارم در ادامه هم با سعی و تلاش به چیزی که در پایان فصل می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد حاشیه‌های اخیر تیم ملی و عدم پذیرش پاداش پرداختی کمیته ملی‌ المپیک توسط بازیکنان، گفت: ما دیگر به همه چیز فکر می‌کنیم،‌ جز پاداش. به نظرم شأن و شخصیت ملی‌پوشان فوتسال بالاتر از پاداش است. ما به دنبال این هستیم که دل مردم را شاد کنیم و دیگر به پاداش فکر هم نمی‌کنیم. از مسئولان هم می‌خواهیم دیگر با ما در مورد پاداش حرف نزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gryw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کفاشیان با این خبر ملی پوشان را خوشحال کرد