تاریخ انتشار: 1398/04/01 09:02
کد خبر: 96107

شکست سجاد گنج‌زاده در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی کاراته / مبارزه برای مدال برنز

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی کشورمان با شکست برابر رقیب ترکیه ای خود در مرحله نیمه نهایی، به دیدار رده بندی سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی راه پیدا کرد.
شکست سجاد گنج‌زاده در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی کاراته / مبارزه برای مدال برنز

این دوره از مسابقات عصر جمعه ۳۱ خردادماه با حضور ۶۵۹ کاراته کار از ۷۹ کشور به میزبانی کانادا در سالن «روبیلارد» شهر مونترال آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که هادی عرب از دور مسابقات حذف شد و سجاد گنج زاده راهی دیدار نیمه نهایی شد.

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم کار خود را با برتری ۵ بر صفر مقابل «جورج بلتران» از پرو آغاز کرد و سپس «مینگ سو» از کره جنوبی را ۴ بر صفر شکست داد و در ادامه با پیروزی ۳ بر صفر مقابل «تالیبوف» از اوکراین به نیمه نهایی راه پیدا کرد. سنگین وزن کاراته کشورمان در این مرحله برابر «الپ ارسلان یامان اوغلو» از ترکیه در مبارزه‌ای که حرف حدیث فراوانی در بخش داوری داشت یک بر صفر باخت.

با این شکست گنج زاده روز یکشنبه برای کسب مدال برنز در مبارزه نیمه نهایی به مصاف» «زونیمیر زیوکویچ‌» از کرواسی خواهد رفت.

در همین وزن هادی عرب در مبارزه نخست با رأی داوران نتیجه را به «جاناتان هورنه» از آلمان واگذار کرد و با باخت این آلمانی در مبارزه سوم، نماینده کشورمان از دور رقابتها کنار رفت.

فردا شنبه اول تیرماه و در روز دوم مسابقات چهار کاراته کای دیگر کشورمان به روی تاتامی می‌روند. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، با «هانا زیوکویچ» از کرواسی پیکار می‌کند، هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف «سوپا نگامفون فیت» از تایلند خواهد رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری بعد از یک دور استراحت به دیدار برنده مبارزه چین تایپه و کانادا خواهد رفت. سعید احمدی دیگر کاراته کای کشورمان در این وزن کار خود را با مبارزه برابر «یرماک آینازورا» از قزاقستان آغاز می‌کند.

این مسابقات روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی به پایان می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7g5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم منچسترسیتی شاگرد نوری می شود