تاریخ انتشار: 1398/04/02 07:40
کد خبر: 96032

تلاش عباسعلی و عسگری برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته

«حمیده عباسعلی» و «بهمن عسگری» از رسیدن به فینال لیگ جهانی کاراته در مونترال بازماندند تا یکشنبه شب برای کسب مدال برنز روی تاتامی بروند.
تلاش عباسعلی و عسگری برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته

رقابت های لیگ جهانی سری آ کانادا از جمعه شب با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۶۷ کشور در «مونترال» کانادا آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

پنج کاراته کای ایران در این مسابقات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است، حضور یافته اند.

بامداد یکشنبه و در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم زنان، «حمیده عباسعلی» بانوی پرافتخار کاراته ایران ابتدا «هانا زیوکویچ» از کرواسی را با رای داوران از پیش روی برداشت و سپس نماینده اوکراین را ۳ بر صفر مغلوب کرد.

 

عباسعلی در دور سوم مقابل «پائولینا راموس» از مکزیک ۴ بر ۳ برنده شد و در نیمه نهایی برابر «سلیو فراکوتی» از ایتالیا با حساب ۲ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

با این اوصاف، عباسعلی یکشنبه شب در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز با «جسیکا کارگیل» از جامائیکا مصاف می دهد.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مردان، «بهمن عسگری» نماینده مطرح ایران کار خود را با پیروزی برابر حریفانی از چین تایپه و جامائیکا آغاز کرد.

وی سپس «اوز مورات» از ترکیه و دارنده مدال نقره امیدهای اروپا را چهار بر صفر مغلوب کرد، اما در نیمه نهایی یک بر صفر مغلوب «آرمان تیمور» دیگر نماینده ترکیه شد و او نیز از رسیدن به فینال بازماند تا یکشنبه شب در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

با این اوصاف کاراته کاهای ایران که بدون مربی راهی لیگ جهانی مونترال شده بودند در حسرت رسیدن به فینال بازماندند.

همچنین در وزن در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم «هامون درفشی پور» ابتدا حریفی از تایلند را شکست داد و در ادامه برابر «دیویس فرارس» کاراته کایی از دومنیکن با شکست دور از انتظار ۶ بر صفر مواجه شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن «سعید احمدی» در دور نخست مقابل «یرمیک آینازاروف» قزاقستانی و دارنده مدال آسیا باخت و حذف شد.

روز گذشته نیز «سجاد گنج زاده» به دیدار رده بندی سنگین وزن رسید تا یکشنبه شب برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از کرواسی برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8jop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عابدینی به نیمه نهایی شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کرد