تاریخ انتشار: 1398/04/03 07:45
کد خبر: 95963

حبیبی: طبق نامه فدراسیون پزشکی حسین‌خانی در انتخابی کشتی نمی‌گیرد

حبیبی: طبق نامه فدراسیون پزشکی حسین‌خانی در انتخابی کشتی نمی‌گیرد/ نامه‌ای مبنی بر غیبت در انتخابی نداشته‌ایم
حبیبی: طبق نامه فدراسیون پزشکی حسین‌خانی در انتخابی کشتی نمی‌گیرد

هادی حبیبی در مورد آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد اظهار داشت: همه نفرات دعوت‌شده به اردو آمده‌اند و فقط احمد بذری به دلیل اینکه پایش را گچ گرفته با هماهنگی کادرفنی تیم ملی اردو را ترک کرد. کشتی‌گیران 5 وزنی که درگیر انتخابی هستند نیز همچنان حضورشان در اردو اختیاری است که قبلا کمیل قاسمی، رضا یزدانی، کامران قاسمپور و محمد نخودی در تمرینات حضور داشتند اما از این اردو نخودی هم تمریناتش را خودش ادامه می‌دهد.

وی در مورد وضعیت مصدومیت مصطفی حسین‌خانی و ابهامی که در خصوص حضورش در انتخابی تیم ملی وجود دارد، تاکید کرد: باید انتخابی برگزار شود و بعد ببینیم نظر کادرفنی تیم ملی چیست. طبق گزارش فدراسیون پزشکی او قادر به حضور در مسابقه انتخابی نیست، اما هنوز مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرپرست تیم ملی آزاد با اشاره به اینکه هیچ کسی نامه‌ای مبنی بر عدم حضورش در انتخابی پیش رو به فدراسیون نفرستاده، گفت: از هیچ کشتی‌گیری نامه‌ای نداشتیم و فعلا همه قرار است در انتخابی کشتی بگیرند. این اردو نیز تا روز 11 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

حبیبی درخصوص دو تورنمنتی که پیش روی کشتی ایران قرار دارد، عنوان کرد: بعد از انتخابی تیم ملی در مورد اعزام تیم به جام بین‌المللی یاشاردوغو تصمیم‌گیری خواهد شد. جام زیلکوفسکی لهستان نیز آخرین تورنمنتی است که می‌توانیم پیش از جهانی در آن شرکت کنیم و ممکن است کادرفنی تیم ملی صلاح بداند که یک سری نفرات در این رقابت‌ها محک بخورند و بخواهیم آمادگی آنها را آنجا بسنجیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxwjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمایش دوپینگ از آزادکاران حاضر در انتخابی تیم ملی

جنهم ارومیه در انتظار لهستانی ها
لیگ ملت های والیبال 2019؛