//
کدخبر: ۲۱۷۲۵۲ //

ساملوو: مبارزه با ایران بسیار زیبا بود

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: تیم ایران پاسوری دارد که خواندن ذهن و پیش‌بینی حرکاتش سخت است و من خوشحالم که امروز توانستیم با سرویس‌های خوب حملات تیم ایران را کنترل کنیم.

ساملوو: مبارزه با ایران بسیار زیبا بود
به گزارش فرتاک نیوز،

توماس ساملوو، سرمربی فنلاندی تیم ملی والیبال روسیه در مورد پیروزی سه بر یک شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی 2019 اظهار داشت: از کسب پیروزی و روحیه خوبی که بازیکنان در زمین مسابقه داشتند بسیار خوشحالم. کاملاً مشخص بود که بسیاری از بازیکنان ما می‌خواهند توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند.

وی ادامه داد: مسابقه بسیار جالبی بود چون هر دو تیم پاسورهایی داشتند که می توانستند از پاس‌های سریع استفاده کنند و این پاس‌ها باعث می‌شد که توپ‌ها از دید مدافعان مخفی شود.

سرمربی تیم ملی روسیه اضافه کرد: اگر توپ‌های خوبی به دست پاسور تیم ایران برسد، این تیم یکی از بهترین و سریع‌ترین تیم‌های دنیا خواهد بود. آنها پاسوری دارند که خواندن ذهن و پیش‌بینی حرکاتش بسیار سخت است و من خوشحالم که امروز توانستیم با سرویس‌های خوب حملات تیم ایران را کنترل و متوقف کنیم.

وی در ادامه گفت: ما برنده بازی شدیم اما در ست سوم تنها تماشاگر کسب امتیاز توسط بازیکنان ایران بودیم. آنها در ست سوم به این نتیجه رسیدند که می‌توانند برنده بازی باشند و همین تفکر باعث شد که ست سوم را به خود اختصاص دهند. من بسیار خوشحالم که شاگردانم در ست چهارم، اشتباهات ست سوم را تکرار نکردند.

ساملوو تصریح کرد: فصل دیدارهای ملی بسیار طولانی است و برای من این طولانی‌ترین فصل دیدارهای تیم ملی بود. من پیش از این که سرمربی تیم ملی فنلاند بودم و فکر می‌کردم که تابستان مثل یک ماراتن است. ما در این فصل حتی فرصت شادی کردن برای پیروزی را هم نداریم و باید روی مسابقات و ریکاوری بازیکنان تمرکز کنیم. ما تیم جدیدی ساختیم و انرژی خوبی داریم. البته تیم ما جوان نیست چون پاسوری داریم که شاید پنجاه سال داشته باشد و همچنان می‌خواهد در تیم ملی بازی کند. من واقعاً خوشحالم که آنها اشتیاق زیادی برای حضور در تیم ملی دارند.

سرمربی روسیه در پایان گفت: تمام حریفان در جام جهانی بسیار سخت هستند و سرویس و دریافت عوامل مهم برای پیروزی در یک بازی به حساب می‌آیند. ما امروز به خوبی دفاع کردیم ولی نمی‌دانم که فردا هم می‌توانیم چنین کاری انجام دهیم یا خیر. تیم ایران در بازی امروز دفاع بسیار خوبی داشت و به همین خاطر مبارزه با این تیم بسیار زیبا بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان