//
کدخبر: ۲۴۸۶۹۰ //

بوکس گزینشی االمپیک؛ «کاظم‌زاده» حذف شد

بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم کشورمان با قبول شکست دور از انتظار مقابل نماینده ساموآ از گردونه رقابت‌های گزینشی المپیک کنار رفت.

بوکس گزینشی االمپیک؛ «کاظم‌زاده» حذف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه در شهر «امان» پایتخت اردن آغاز شده است. در این رقابت‌ها، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور از آسیا و قاره اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

امروز (جمعه) در چهارمین روز این پیکارها، «سجاد کاظم‌زاده» یکی از امیدهای اصلی تیم کشورمان پس از یک دور استراحت به مصاف نماینده ساموآ رفت و در مجموه سه راند با رای داوران بازنده اعلام شد و از دور مسابقات کنار رفت.

کاظم‌زاده در راند نخست عملکرد بسیار ضعیفی داشت، اما در راند دوم شرایط را به تساوی کشاند. با این حال تلاش وی که چندان نکات فنی کادر فنی را اجرایی نمی‌کرد در راند سوم نتیجه‌ای نداشت تا با با قبول این شکست ناباورانه، حذف شود.

پیش از این نیز «احسان روزبهانی» از دور مسابقات کنار رفته بود و «شاهین موسوی»، «دانیال شه‌بخش» و «اشکان رضایی» برابر حریفان به پیروزی رسیده بودند.

امشب و در ادامه این مسابقات، «اشکان رضایی» و «ایمان رمضان‌پور» با بوکسورهایی از چین روی رینگ می‌روند.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسورهای ایران در این مسابقات هستند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به‌عنوان مربی حضور دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان