تاریخ انتشار: 1398/12/28 11:00
کد خبر: 67305

تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی؛تصمیمی بسیار شجاعانه!

رئیس کمیته ملی المپیک ایران تصمیم‌ وزارت ورزش مبنی بر تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی را تصمیمی بسیار شجاعانه و در راستای شفافیت‌ و قانونمداری عنوان کرد.
تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی؛تصمیمی بسیار شجاعانه!

پس از حواشی بوجود آمده در پی برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و طرح ابهامات و اعتراضات صورت گرفته به نتیجه انتخابات، وزارت ورزش و جوانان تصمیم به تجدید انتخابات گرفت تا این انتخابات در زمانی دیگر برگزار شود. در پی این تصمیم سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به شدت اعتقاد دارم این تصمیم وزارتخانه ورزش و جوانان تصمیمی بسیار ارزشمند و شجاعانه بود که در راستای حفظ منافع کلان رشته دوومیدانی به عنوان رشته‌ای المپیکی با قهرمانان و پیشکسوتانی بزرگ و ارزشمند گرفته شد.

وی با تاکید به اینکه در تصمیم وزارت ورزش، منافع کلان این رشته به منافع اشخاص ارجحیت داده شده ادامه داد: بعد از اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون و ابهاماتی که برای جامعه ورزش بخصوص اهالی پرافتخار رشته دوومیدانی بوجود آمد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با بررسی همه جانبه ابعاد موضوع و مشورت با کارشناسان، پیشکسوتان، قهرمانان، اعضای مجمع و اهالی رسانه پیگیری این مهم و مطالبه خانواده دوومیدانی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه، احترام به قانون در تمامی تصمیمات ورزش را مهم‌ترین راهکار برای اداره امور دانست و گفت: مجددا اعلام می‌کنم تصمیم شجاعانه وزارت ورزش و جوانان اولا به درخواست خانواده دوومیدانی و سپس در راستای شفافیت، قانونمداری و دفاع از حقوق و منافع اهالی این جامعه بزرگ و با تمرکز بر استراتژی تقویت این رشته گرفته شد که مطمئنا با همدلی تمام ارکان رشته دو و میدانی می تواند نوید بخش روزهای خوش این رشته باشد.

وی افزود: دوومیدانی جزو مهمترین رشته‌های المپیکی دنیاست که خوشبختانه در کشورمان نیز از جایگاه ویژه‌ای نزد ورزش دوستان برخوردارد است، امیدوارم با همراهی تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدیران، روسای هیاتها و بخصوص کارشناسان و اهالی رسانه که انصافا موضع گیری معقول و درستی در اتفاقات اخیر داشتند، هر چه سریعتر زمینه برپایی مجمع انتخاباتی در آستانه بزرگ‌ترین رویداد پیش رو یعنی المپیک توکیو۲۰۲۰ مهیا گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amqql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزارت ورزش و یک تصمیم منطقی!