تاریخ انتشار: 1399/06/29 13:46
کد خبر: 54855

برگزاری اعطای جوایز و احکام نفرات برتر رقابت‌های مجازی بهترین رزمی‌کاران استان کرمانشاه

مراس اعطای جوایز و احکام نفرات برتر رقابت‌های مجازی بهترین رزمی‌کاران استان کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری اعطای جوایز و احکام نفرات برتر رقابت‌های مجازی بهترین رزمی‌کاران استان کرمانشاه

مراسم اعطای جوایز و احکام قهرمانی ۱۵۰ شرکت کننده برتر رقابت‌های مجازی در دو بخش بانوان و آقایان در دو گروه نونهالان و نوجوانان و جوانان و بزرگ‌سالان در سطح استان کرمانشاه در آواخر شهریورماه سال‌جاری در محل خانه رزمی استان کرمانشاه برگزار شد.

WhatsApp Image 2020-09-18 at 13.08.11 (1)

 منوچهر حاتمی رئیس هیئت رزمی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر از ورزشکاران و مربیان و مسئولان هیئت رزمی استان که جهت برگزاری این مسابقه تلاش کردند، اظهارداشت: برگزاری این رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت ورزشکاران با برنامه‌ریزی دقیق که انجام گرفت.

وی افزود: هرچند توانستیم این رقابت‌ها را برای بالا بردن انگیزه ورزشکاران برگزار کنیم، اما این‌چنین مسابقاتی تاکنون با در این سطح در کشور هم بی‌سابقه است.

زینب شعبانی نائب رئیس بانوان هیئت رزمی استان کرمانشاه نیز با تشکر از حضور خوب بانوان رزمی‌کار در این مسابقات ابراز خورسندی کرد و گفت: که با تلاش مربیان و مسئولان بانوان کرمانشاه می‌توانند در همه عرصه‌های ورزشی به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنند.

WhatsApp Image 2020-09-18 at 13.08.11 (2)

غلامرضا طیبی دبیر  هیئت رزمی استان هم با تشکر از همه عوامل برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این اولین تجربه برگزاری مسابقات انلاین رزمی بود که توانستیم به خوبی برگزار نماییم انشاءالله با پیگیری مجدانه برنامه‌های پیش روی هیئت برای ورزشکاران و قهرمانان بتوانیم بیش از پیش ورزش کرمانشاه را به قله‌های موفقیت نزدیک نماییم .

  گفتنی این مراسم با حضور همتی از مسئولان محترم اداره ورزش و جوانان و  مهدی‌پور ریاست محترم هیئت ووشو استان و مدیر تیم‌های ملی بوکس برگزار شد.

در خاتمه مراسم از ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقه مجازی انتخاب بهترین رزمی‌کاران استان  کرمانشاه با اهدا حکم و تقدیر نامه و جوایز شایسته تقدیر به عمل آمد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djp6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلیه رقابت های لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم لغو شد