تاریخ انتشار: 1395/11/05 21:20
کد خبر: 233689

سلیمی: ورزشکاران باید در قبال تیم ملی تعهد اخلاقی داشته باشند

قهرمان وزنه‌برداری کشورمان گفت: وزنه برداران زمانی که به اردوی تیم ملی می‌آیند در قبال تیم ملی تعهد اخلاقی دارند.
سلیمی: ورزشکاران باید در قبال تیم ملی تعهد اخلاقی داشته باشند

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی در خصوص تمریناتش قبل از آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: قبل از آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری، تمرینات خود را به صورت اختصاصی و هر روز، یک جلسه ادامه می‌دادم تا آمادگی بدنی خود را به فرم ایده‌آل برسانم و با شرایط بهتر در دور جدید اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.

قهرمان المپیک در خصوص باشگاهی که به تعهداتش عمل نکرده است، تاکید کرد: ورزشکاران طبق قراردادشان در باشگاه‌های لیگی به فعالیت حرفه‌ای می‌پردازند. متاسفانه برخی از باشگاه‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند و درپایان نیز این ورزشکارها هستند که مظلوم واقع می‌شوند.

سلیمی در خصوص امضای قرارداد وزنه‌برداران با فدراسیون در زمان ورود به اردو اظهار داشت: وزنه برداران زمانی که به اردوی تیم ملی می‌آیند در قبال تیم ملی تعهد اخلاقی دارند.این موضوع نسبت به خودشان و فدراسیون باعث پیشرفت می‌شود برهمین اساس قوانین به طور صحیح از سوی ملی پوش رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: هر فدراسیونی قوانین و مقررات خاص خودش را دارد و ورزشکار به عنوان زیر مجموعه موظف خواهد بود که از آن اطاعت کند. ولی اگر ملی‌پوش این قرارداد را امضا کرده و در نهایت به آن پایبند نباشد قطعاً این قوانین تاثیر‌گذار نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr8ja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیانی که در ناخوشی، پشت تیم ملی را خالی می‌کنند!