تاریخ انتشار: 1396/05/12 11:44
کد خبر: 191503

یوسین بولت: تنها هدفم پیروزی است

یوسین بولت که شنبه در مسابقات قهرمانی جهان لندن مسابقه خواهد داد، اعلام کرد که تنها به پیروزی فکر می‌کند و احساسات بر او غلبه نخواهد کرد. این آخرین مسابقاتی است که بولت در آن حضور دارد.
یوسین بولت: تنها هدفم پیروزی است

و ‌به نقل از یورو اسپورت، بولت در ۱۳ سال کار حرفه‌ای خود هشت مدال طلای المپیک و ۱۱ مدال طلای جهانی را کسب کرده است. او رکورد دوی ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر جهان را نیز در اختیار دارد.

 

بولت ۳۰ ساله در مصاحبه با رویترز درباره آخرین مسابقه خود، گفت‌: این مسابقه برای من تفاوت نخواهد داشت. این یک مسابقه جهانی است که من باید در آن حاضر شوم و تمرکز داشته باشم. من سخت تلاش کرده‌ام و آماده مسابقه دادن هستم. من همیشه اعتماد به نفس داشته‌ام و همیشه برای پیروزی در مسابقات حاضر شده‌ام. منتظر این مسابقه هستم و تنها به پیروزی فکر می‌کنم.

 

او در ادامه اظهار کرد: من با شرایط و مشکلات مقابله می‌کنم. مرگ دوستم که اخیرا اتفاق افتاد، بسیار سخت بود و مشکلاتی نیز در این فصل داشتم اما تلاش می‌کنم که تنها به نکات مثبت فکر کنم.

 

در ماه آوریل، جرمین میسن، قهرمان سابق پرش بریتانیا، در یک حادثه تصادف با موتور، جان خود را از دست داد. این ورزشکار دوستی زیادی با یوسین بولت داشت. مرگ او باعث شد که بولت فصل سختی را پشت سر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zpma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسین بولت: منتظر تماس مورینیو هستم!