تاریخ انتشار: 1396/08/13 00:35
کد خبر: 175281

مدافع بایرن مونیخ، غایب حساس ترین دیدار فوتبال آلمان

مدافع - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ، هم‌تیمی‌هایش را در بازی حساس فردا شب مقابل دورتموند همراهی نخواهد کرد.
مدافع بایرن مونیخ، غایب حساس ترین دیدار فوتبال آلمان

 تیم‌های فوتبال بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ از ساعت 21 فردا شب (شنبه) در هفته یازدهم از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم می‌روند. در آستانه «دِر کلاسیکر» اما اخبار خوبی به گوش هواداران صدرنشین کنونی لیگ دسته اول آلمان نمی‌رسد، چرا که یاشوا کیمیچ که در فصل جاری یکی از مهره‌های تأثیرگذار باواریایی‌ها بوده است، این بازی را به دلیل ناراحتی معده از دست داد.

مدافع- هافبک 22 ساله سرخپوشان مونیخی به دلیل این ناراحتی، هم‌تیمی‌هایش را در سفر به خانه بوروسیا دورتموند نتوانست همراهی کند.  کیمیچ در تمامی 10 بازی قبلی بایرن در بوندس‌لیگا به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن یک گل، سه پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. به نظر می‌رسد یوپ هاینکس برای تقابل با زردپوشان وستفالن از رافینیا به جای وی استفاده کند.

بازی کردن ژروم بواتنگ در دیدار سنتی مقابل دورتموند نیز در هاله‌ای از ابهام است و این در حالی است که در این بازی حساس بازیکنانی همچون مانوئل نویر، توماس مولر، خوان برنات و فرانک ریبری نیز سرخپوشان را همراهی نمی‌کنند.

در سوی دیگر بوروسیا دورتموند نیز اریک دورم، مارکو رویس، سباستین رودی و لوکاس پیزچک را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، این در حالی است که دن الکس زاگالدو هم محروم است و در دسترس پیتر بُس نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grbwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده اسرار آمیز برکناری آنچلوتی از بایرن مونیخ