تاریخ انتشار: 1396/08/15 21:44
کد خبر: 174883

درخواست عجیب روبین کازان از سردار / برای حل مشکلت از پدرت کمک بگیر

سردار آزمون همچنان گل نمی‌زند. جایگاهش در تیم هم بازی به بازی متزلزل‌تر می‌شود. او در ۷ بازی اخیر تنها در یک بازی ۹۰ دقیقه به میدان رفته است و در ۴ بازی اخیر در سه بازی کمتر از ۴۵ دقیقه بازی کرده است. گل‌نزدن سردار آزمون در این فصل، مربیان تیم را به پیدا کردن راه‌حل واداشته است
درخواست عجیب روبین کازان از سردار / برای حل مشکلت از پدرت کمک بگیر

در این فصل تعداد هواداران روبین‌کازان کاهش شدید پیدا کرده‌ است  و این مساله از نظر اقتصادی به تیم ضرر وارد کرده. مدیران تیم یکی از دلایل این افت را کم شدن جذابیت بازی‌های این تیم و کم گل‌زدن مهاجمان دانسته‌اند. یکی از این مهاجمان سردار آزمون است که مربیان به دنبال راه‌حلی برای شکستن طلسم گل‌نزدنش در این فصل هستند. آخرین راه‌حل کادرفنی برای بازگشت این بازیکن به روزهای اوجش، حضور پدر آزمون در محل تمرینات این تیم بوده است.

سایت business-gazeta در این مورد نوشت: «سردار آزمون ۷۵۶ دقیقه است که نتوانسته عملکرد مثبتی در تیم داشته است (آزمون در هفته سوم یک پاس گل داد). این طولانی‌ترین مدتی است که سردار آزمون تا به حال نتوانسته گل بزند یا پاس گل بدهد. مسئولان این تیم اعتقاد دارند که مشکل آزمون مسائل روحی است و این مشکل شاید با حضور پدر او در تمرینات حل شود. قرار است پدر آزمون یا راه‌حلی برای مشکل پسرش پیدا کند یا حضورش به این بازیکن ایرانی کمک کند تا از بحران خارج شود. »

بازی روبین‌کازان مقابل زنیت بازی حساسی برای آزمون بود. پیش از این خبرهایی شنیده شده بود که روبرتو مانچینی سرمربی زنیت، آزمون را در لیست خرید خود قرار داده است و این بازی فرصتی است تا این بازیکن را بیشتر زیرنظر بگیرد. آزمون اما در ادامه روند قبلی‌اش در این بازی تنها ۱۵ دقیقه به میدان رفت و عملکرد مثبتی هم نداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5vba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باخت روبین کازان مقابل اوفا/سردار آزمون نیم‌فصل بدون گل زده!

طلسم‌شکنی یاران آزمون در شهر روستوف
هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه