تاریخ انتشار: 1396/08/15 22:51
کد خبر: 174876

شوک بزرگ نیمار در راه است / نیمار جانشین رونالدو می شود!

پس از شوک سنگین اول نیمار به بارسلونا، گویا او قصد دارد یک شوک سنگین تر به هواداران بارسلونا وارد کند.
شوک بزرگ نیمار در راه است / نیمار جانشین رونالدو می شود!

 سر تا سر تابستان سال 2017 با اخبار ، حواشی و در نهایت  انتقال غیر منتظره نیمار از بارسلونا  به پاری سن ژرمن برای فوتبال دوستان گذشت.

او که به جز دلایل مادی به دنبال خروج از زیر نام سنگین لیونل مسی بود به پاریس نقل مکان کرد تا به دنبال انگیزه های شخصی خودش برای کسب توپ طلا با کریستیانو رونالدو و مسی هم تیمی اسبقش رقابت کند .

حالا طبق گزارشات نشریات مادریدی به نظر می رسد نیمار که در این سالها همیشه به نحوی خودش را در بطن حواشی مختلف قرار داده است قصد دارد سال دیگر یک بار دیگر در صدر اخبار دنیا قرار گیرد.

با توجه به نزدیک شدن به پایان قرار داد کریستیانو رونالدو و پا به سن گذاشتن او، فلورنتینو پرز قصد دارد نیمار را به سانتیاگو برنابئو بکشاند تا پس از خروج رونالدو او را تبدیل به شماره یک تیمش کند.

نیمار که همیشه از تحسین کنندگان رونالدو بوده است در سال 2014 اعتراف کرد که با رونالدو در شبکه اجتماعی واتس آپ در تماس است و در مصاحبه های گوناگون همیشه لب به تمجید از فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخته است.

اگر نیمار توپ طلای سال بعد را به دست نیاورد به دنبال حضور در تیمی چون رئال است تا بیشتر دیده شود و همینطور به رویای کودکی اش که حضور در رئال مادرید است را جامع عمل بپوشاند. آیا نیمار بمب بعدی پرز پس از لوییز فیگو خواهد بود؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x5vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رونالدو به مسی رسید