تاریخ انتشار: 1396/09/03 21:16
کد خبر: 172327

کلوپ: صلاح نیازی ندارد خودش را به چلسی ثابت کند

سرمربی لیورپول تاکید کرده ستاره مصری تیمش نیازی به ثابت کردن خودش مقابل تیم سابقش ندارد.
کلوپ: صلاح نیازی ندارد خودش را به چلسی ثابت کند

یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود پیش از بازی فردا مقابل چلسی درباره رویارویی محمد صلاح با چلسی، تاثیر بازی با سویا روی شاگردانش و آخرین وضعیت مصدومان تیمش صحبت کرده است. 

کلوپ به نقل از اسکای اسپورت به خبرنگاران گفته:

موافق نیستم که صلاح دوران ناامید کننده ای در چلسی داشت. او آن زمان خیلی جوان بود و باید با بازیکنان خوبی رقابت می کرد. کوین دی بروین هم شرایط مشابه ای داشت. کسی را نباید سرزنش کرد. صلاح فرصت دوباره ای بدست آورده و در این چند سال پیشرفت کرده است. او از نظر فیزیکی پیشرفت زیادی کرده است. فکر نمی کنم چیزی برای ثابت کردن مقابل چلسی داشته باشد. اگر دوران حضورش در چلسی بهتر پیش می رفت احتمالا الان در لیورپول نبود بنابراین من از اتفاقاتی که رخ داد خوشحالم. 

لالانا بهتر شده و در نزدیکی بازگشت به میادین است. امره جان مشکل دارد و حضورش در بازی مقابل چلسی در ابهام قرار دارد. ماتیپ هم دیروز به خوبی تمرین کرد اما باید وضعیتش را بررسی کنیم. بازیکنان برای بازی فردا نیازی به انگیزه دادن ندارند. در مهدکودک نیستیم که برای هر چیزی به بازیکنان انگیزه بدهیم. در بازی با سویا اشتباهاتی انجام دادیم و باید از آن ها درس بگیریم. ما آن بازی را آنالیز کردیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xm6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله ی کلوپ به داور و مورینیو با طعنه های شدید