تاریخ انتشار: 1396/09/05 21:06
کد خبر: 172071

چرا ستاره موثر رئالی ها به این روزگار افتاد؟

رئال در فصل گذشته گل های زیادی را روی ضربات سر به ثمر می رساند؛ نقطه قوتی که در این فصل رنگ باخته است.
چرا ستاره موثر رئالی ها به این روزگار افتاد؟

12 هفته از لالیگا گذشته و رئال تنها موفق به زدن دو گل با ضربات سر شده و هر دو گل را نیز کاسیمیرو به ثمر رسانده است.

روز گذشته او توانست به این طریق دروازه مالاگا را باز کند و عجیب اینکه خبری از ضربات سر نجات بخش راموس در فصل جاری نیست. جالب است بدانید که در چنین مقطعی از فصل گذشته، رئال 11 گل با ضربات سر زده بود؛ سه گل راموس، دو گل بیل و یک گل با ضربه سر از سوی په په، موراتا، آسنسیو، واران، ماریانو و بنزما.

رونالدو هم دو گل به ثمر رسانده که هیچکدام با ضربات سر نبوده است. فصل قبل کافی بود توپی روی دروازه ارسال شود تا همزمان چند بازیکن رئال برای زدن ضربه سر بلند شوند و همیشه این حس وجود داشت که کهکشانی ها روی سانترها از جناحین صاحب گل شوند.

برای پی بردن به اینکه چرا این نقطه قوت بزرگ در فصل جاری وجود ندارد، می توان به چند دلیل اشاره کرد.

مارسلو و کارواخال، دو مدافع کناری رئال که سانترهای دقیقی دارند، فصل قبل 14 و 12 پاس گل داده بودند ولی مصدومیت ها در فصل جدید اجازه درخشش را از آنها گرفته است. اشرف و تئو، جانشینان کارواخال و مارسلو هرگز نتوانستند جای آنها را به خوبی پر کنند.

 یا جدایی خامس که 13 پاس گل در فصل گذشته داده بود و به ارسال های دقیق شهرت داشت، یکی دیگر از دلایل است. تونی کروس هم دقت در ارسال پاس خود را در فصل جاری از دست داده است. هافبکی که فصل قبل 17 پاس گل داد، امسال تنها موفق به دادن 3 پاس گل شده است.

 
درخشش باورنکردنی سنگربانان حریف نیز در گل نشدن ضربات سر رئالی ها بی تاثیر نبوده است. نتو، روبرتو و آدان(از والنسیا، مالاگا و بتیس) با واکنش های خارق العاده خود اجازه گل شدن ضربات سر بازیکنان رئال به خصوص رونالدو را ندادند. باید دید در ادامه فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8mwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد ستاره رئال از رونالدو؛ خودخواه تر از من است