تاریخ انتشار: 1396/09/10 17:51
کد خبر: 171368

منتظریم ببینیم با چه تیمی روبرو خواهیم شد

مهاجم تیم ملی برزیل معتقد است که تیم ملی کشورش نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ بازی‌های بهتری را در روسیه به نمایش خواهد گذاشت.
منتظریم ببینیم با چه تیمی روبرو خواهیم شد

 نیمار که سابقه حضور در جام جهانی گذشته را نیز دارد، ساعاتی پیش از قرعه کشی جام جهانی سایت فیفا با این ستاره برزیلی مصاحبه ای انجام داده که در ادامه آنرا می خوانید:

پیش از قرعه کشی جام جهانی، آیا تیمی هست که دوست نداشته باشید با آن هم گروه شوید؟ نه، برزیل آماده تقابل با تمام تیم‌هاست.به خوبی تمرین کرده ایم که ترسی از تقابل با هیچ تیمی نداشته باشیم. جام جهانی پیش روی ماست و باید بگویم بهترین تیم ها در این تورنمنت حضور دارند. آنها خیلی خوب آماده شده اند و کیفیت بالایی دارند. شما نمی توانید یک تیم را بیش از دیگری انتخاب کنید و فکر کنید که آنها ضعیف هستند. شما فقط باید آماده باشید وقتی به جام جهانی برمی گردید.

او در مورد قرعه کشی هم اظهار کرد: منتظریم که ببینیم با چه تیمی روبرو خواهیم شد ولی خیلی برایمان اهمیتی ندارد.

کاپیتان تیم ملی برزیل در پاسخ به این سوال که آیا کشورش احترام از دست رفته اش در جام جهانی 2014 را به دست آورده است یا خیر،گفت:بله به نظرم احترام نسبت به تیم اکنون متفاوت است با آن چه سه یا چهار سال قبل پس از جام جهانی. مردم ما را متفاوت می بینند و شما نمی توانید روی آن قیمت گذاری کنید.باز هم تاکید می کنم مردم ما را متفاوت می‌بینند. برزیلی که همه دوستش داشتند و آن را شایسته تمجید می‌دانستند بازگشته است و خوشبختانه نگرش هواداران نسبت به ما تغییر پیدا کرده است.

مهاجم تیم پاری سن ژرمن درباره مورد اینکه پس از پایان تلخ در جام جهانی 2014، به نظرت جام جهانی پیش رو چه تاثیری روی فوتبال تو دارد،بیان کرد: من جام جهانی را به نحوی که من می خواستم به پایان نرساندم. بدیهی است که من می خواستم آن را با عنوان عنوان کنم، اما من نه برنده و نه از دست دادم. جام جهانی را به پایان رساندم. در حین رقابت ها دچار‌آسیب دیدگی شدیدی شدم و مجبورم شدم ادامه رقابت ها را از تلویزیون تماشا کنم.

او با اشاره به اینکه خاطراتش از آن دوره چگونه است؟گفت: من گریه کردم و چند بار پرسیدم چرا این اتفاق افتاده است. اما در نهایت شما می فهمید که هر چیزی که در زندگی اتفاق می افتد، شما را قوی تر می کند، این به شما کمک می کند که در آینده به یادگیری و آماده شدن خودتان برسید. من فکر می کنم این جام جهانی برای برزیلی ها بزرگ خواهد بود. شخصا، من می خواهم همه چیزهایی را که من می خواهم به دست بیاورم.

نیمار درباره اینکه تو هم گلزنی و هم خوب پاس گل می‌دهید، خودت کدام یک را ترجیح می‌دهید،پاسخ داد:هر 2 آنها مرا بسیار خوشحال می کنند،به شخصه وقتی تیم خوب کار می کند بسیار خوشحال می شوم چه در پاری سن ژرمن و چه در تیم ملی برزیل هستم.در هر صورت پاس دادن به تیم یا گلزنی خودم باعث خوشحالی ام می شود.

مهاجم تیم ملی برزیل در پایان درباره اینکه این جمله را چطور به پایان می‌رسانید؟ نیمار در جام جهانی2018:(خنده) نیمار در جام جهانی پیش رو بسیار خوشحال خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5w5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا کی‌روش شجاع را دعوت نمی‌کند؟