تاریخ انتشار: 1396/09/10 20:09
کد خبر: 171325

قیمت فروش کوتینیو اعلام شد+عکس

طبق ادعای رسانه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا، گویا پس از هفته ها تلاش، باشگاه لیورپول نشانه هایی از آغاز مذاکرات مجدد با بلوگرانا را بروز داده است.
قیمت فروش کوتینیو اعلام شد+عکس

 طبق ادعای رسانه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا، گویا پس از هفته ها تلاش، باشگاه لیورپول نشانه هایی از آغاز مذاکرات مجدد با بلوگرانا را بروز داده است.

کوتینیو تا روز آخر نقل و انتقالات تابستانی گزینه شماره یک بارسا برای تقویت خط میانی محسوب می شد اما تمام تلاش ها بی نتیجه ماند و ستاره برزیلی علی رغم میل باطنی خود در لیورپول ماندنی شد. با این حال بارسلونا هنوز از جذب کوتینیو ناامید نشده و قصد دارد برای انتقالات زمستانی یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

بارسا به خواسته ارنستو والورده قصد دارد کار جذب کوتینیو را در روزهای ابتدایی ماه ژانویه تمام کند، چرا که آبی اناری ها در این مقطع بازی های بسیار حساسی را در لیگ و جام حذفی پیش رو دارند که می تواند فرصت مناسبی برای سود بردن از توانایی های ستاره برزیلی باشد.

امروز نشریه موندودپورتیوو اعلام کرد که باشگاه لیورپول پس از درخواست های مکرر بارسلونا اعلام کرده است که برای فروش کوتینیو در انتقالات ژانویه، ۱۴۵ میلیون یورو می خواهد. مبلغی بالا که البته از رقم ۲۰۰ میلیون یورویی که تابستان مطالبه کرده بود، کمتر است.

طبق ادعای این منبع، مسئولان بارسا قصد دارند در مذاکرات بعدی این رقم را تا جای ممکن کاهش دهند. باشگاه کاتالانی در ابتدا قصد داشت ۱۱۰ میلیون یورو برای کوتینیو هزینه کند ولی به نظر می رسد که با این رقم به خواسته خود نخواهد رسید.

ستاره برزیلی هرچند نمی تواند در لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان برود ولی بارسلونا نمی خواهد بهترین شانس ممکن برای جذب او که همین زمستان است را از دست بدهد. بلوگرانا می داند که در تابستان باشگاهی چون پاری سن ژرمن به رقیبی کاملا جدی در راه جذب کوتینیو بدل خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x95z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه لجبازی‌های باشگاه بارسلونا با یوفا