تاریخ انتشار: 1396/09/17 01:09
کد خبر: 170365

میلان در بازی تشریفاتی شکست خورد، تکلیف ۶ گروه مشخص شد

شب پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا با شکست میلان از پیش صعود کرده آغاز شد.
میلان در بازی تشریفاتی شکست خورد، تکلیف ۶ گروه مشخص شد

هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا با شکست میلان در بازی تشریفاتی خارج از خانه آغاز شد.

 در مهم‌ترین بازی از گروه چهارم، میلان که در دور قبل صعود خودش را قطعی کرده بود در زمین تیم «ریه‌کا»ی کرواسی 2 بر صفر شکست خورد تا گتوسو در اولین تجربه اروپایی در سمت سرمربی میلان دست خالی میدان را ترک کند. پولیسیچ در دقیقه 7 و گاورانوویچ در دقیقه 47 برای تیم کروات گل زدند.

در دیگر بازی این گروه آستریاوین و آاک آتن به تساوی بدون گل رضایت دادند. میلان 11 و آاک آتن 8 امتیازی به عنوان‌ تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی شدند.

 در گروه اول، آستانا یک بر صفر میزبانش، اسلاویا پراگ را برد و مکابی با همین نتیجه از سد ویارئال گذشت. از این گروه ویارئال و آستانا با 11 و 10 امتیاز به دور بعد راه یافتند.

 در گروه دوم، دیناموکیف 4 بریک از سد پارتیزان بلگراد گذشت و یانگ بویزو 2 بریک مقابل اسکندربیو به برتری رسید. از این گروه، دیناموکیف 13 و پارتیزان 8 امتیازی صعود کردند.

 در گروه سوم، هوفنهایم و لودوگورتز یک بریک مساوی شدند و بشیک‌شاهیر ترکیه 2 بریک از سد براگا گذشت. در جدول، براگا با 10 و لودوگورتز با 9 امتیاز به دور بعد رسیدند.

 در گروه پنجم، اورتون با وجود برتری 3 بر صفر در خانه لیماسول راه به جایی نبرد و حذف شد.آتالانتا هم در خانه‌اش یک بر صفر لیون را برد تا در این گروه، آتالانتای 14  و لیون 11 امتیازی به دور راه پیدا کنند.

 در گروه ششم، کپنهاگن 2 بر صفر از سد شریف گذشت و زلین با همین نتیجه مغلوب لوکوموتیو مسکو شد. در جدول، لوکوموتیوی 11 امتیازی همراه کپنهاگن 9 امتیازی راهی مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbwyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم پر افتخار اروپا هم به جمع‌ صعود کرده‌ها پیوست
مرحله گروهی لیگ اروپا