تاریخ انتشار: 1396/09/22 20:28
سونامی در لالیگا
کد خبر: 169498

فساد اخلاقی 3 بازیکن فوتبال

طبق گزارش پلیس امنیت ملی اسپانیا فساد اخلافی سه بازیکن تیم فوتبال باشگاه آراندینا در دسته سوم تایید شده و مراتب به دستگاه قضایی منتقل شده است.
 فساد اخلاقی 3 بازیکن فوتبال

فوتبال اسپانیا در چند ماه گذشته چندین و چند شوک سنگین را تجربه کرده و در ابعاد مختلف ضربات سنگینی را تحمل کرده است، بازداشت رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر فساد مالی، ناداوری‌های مشکوک و اعتراف چند داور به دریافت رشته در دسته دوم و سوم لالیگا همچنین فساد اخلاقی و مالی چند مدیرعامل در حداقل 10 باشگاه تحت نظر فدراسیون اسپانیا بخشی از این شوک‌های غیرقابل جبران بودند.

در آخرین خبر تکان‌دهنده از فوتبال اسپانیا گزارش شده که 3 بازیکن تیم فوتبال باشگاه آراندینا از دسته سوم لالیگا متهم به فساد اخلاقی و تجاوز جنسی به چند نوجوان در آکادمی فوتبال شده‌اند. با توجه به اعتراف سه بازیکن بازداشته شده و گزارش قطعی پلیس همچنین انتقال اسناد و مدارک به دستگاه قضایی متهمین در واقع در لباس مجرم در رسانه‌ها معرفی شده‌اند.

کارلوس سانتوس کوادرادو یکی از این بازیکنان است که با 24 سال سن به صورت رسمی به جرم خود معترف شده و از طریق صفحه اجتماعی خود از خانواده قربانی و هواداران تیمش عذرخواهی کرده است. طبق ماده 183 قانون کیفری اسپانیا تجاوز جنسی به کودک زیر 16 سال با اشد مجازات همراه خواهد بود و تایید پلیس یا اعتراف مجرم ایجاب می‌کند دادگاه حکم غیابی صادر نماید. مادران دخترها و پسرهای نوجوان مورد تعرض به صورت رسمی شکایات حقوقی و حقیقی را ثبت کرده و این مساله باعث شده فیفا نیز وارد عمل شود و از فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره این شوک سنگین فرهنگی توضیح بخواهد.

 

باشگاه اراندینا نیز در بیانیه‌ای بیان کرده اگر اتهامات منتشر شده در مطبوعات تایید شوند هر سه بازیکن اخراج شده و مابقی قرارداد مالی آنها به عنوان جریمه بازیکن به صورت کامل به خانواده‌های شاکی تقدیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xgg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشنواره گل رئال مادرید در دیدار با سویا